Beantwoord

Tv router er tussen en geen tv meer

  • 29 December 2019
  • 9 reacties
  • 171 Bekeken

Tv kastje rechtstreeks van het internet  afgehaald .Router er tussen geplaatst om tv als mede het tv kastje op het internet aan te sluiten. Tv heeft nu wel netflix maar het tv kastje geeft geen krimp. Maar tv heeft wel internet en netflix werkt.

Wat heb ik gedaan :

Kastje van stroom gehaald  ( 40 sec plus )

Modem van het stroom gehaald ( 40 sec plus )

Kabels verwisseld tv met kastje en anders soms, elke wel netflix op de tv actief

Andere aansluit poorten gebruikt op de Router maare mocht niet helpen ( nextflix werkte wel op de tv )

Internet in huis doet het ook.

Ik denk dat het misschien met een poort forwarding te maken heeft of iets dergelijks want anders weet ik niet. Hopelijk heeft iemand een antwoord ^^

 

 

icon

Beste antwoord door Folkert 29 December 2019, 14:52

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @duiveltje54 

Interactieve TV kan nooit door een 2e router, moet altijd direct op het T-Mobile modem aangesloten worden.

Kun je iets uitgebreider beschrijven wat je wilt? Welke merk en type modem heb je? Die info is belangrijk.

Groet, Folkert

Dank je wel voor je vlotte antwoord. Dus als ik het goed begrijp even een switch halen en dan is het probleem opgelost?

Ik heb de andere info niet zo snel voorhanden , maar als een switch helpt dan ben ik ook gered :)

 

helpt = heb *  

Reputatie 7
Badge +3

Klopt @duiveltje54 een unmanaged switch kan er wel tussen, let dus op dat je de juiste switch koopt.

Dan doe ik doe ik dat, dan is het probleem voor mij getackeld .

Nogmaals dank voor je snelle reactie.

Gr, Ed

Reputatie 7
Badge +4

@duiveltje54 

Probeer eens de wan van je eigen router in de lan van de router te stoppen. vervolgens moet je niet vergeten om ook de DHCP van je eigen router uit te schakelen, deze manier zou wel moeten werken,

@Hidden.nld  dank je wel voor het mee denken, ik zal er de volgende keer eens naar kijken als ik weer een soort gelijk probleem heb.

Voor nu heb ik de makkelijke oplossing gezocht die Folkert aangaf. Ik heb er een unmanaged switch er tussen gezet en het werkt perfect.

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie en de hulp, ben er zeer blij mee.

Gr, Ed

Reputatie 7
Badge +3

Goed om te horen @duiveltje54 

Groet, Folkert

Reageer