Beantwoord

uitvallen televisie, kastje gaat niet meer aan (registratie)

  • 5 May 2020
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Ik ben sinds kort aangesloten op het glasvezelnetwerk met interactieve tv.

Vandaag gebeurde het volgende:

Vanmiddag gewoon de tv box aangezet, maar na het beeld bleef zwart (wel werd er iets gedetecteerd op de hdmi-poort) dus ik zet de box uit en weer aan. Na 1 seconde gaat deze vanzelf weer uit, dit continu.

Stekker eruit gehaald en gereset en het werkte weer.

 

Een 3 uur later opeens het inlogscherm in beeld, ik moest opnieuw inloggen met mijn gegevens.

Dit gedaan, maar het beeld bleef zwart.

Weer de stekker eruit gehaald en gereset en ook nu werkte het weer.

Internet werkt naar behoren, net als de modem.

Wat kan dit zijn en hoe kan dit opgelost worden? 

 

Ik ben juist na 17 jaar overgestapt van Ziggo naar T-Mobile vanwege de storingen, hoop niet dat ik in dezelfde lijn verder ga...

icon

Beste antwoord door Brian 7 May 2020, 12:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Jeroen Hatt, er was een storing met de registratie van de TV Box voor sommige klanten. Je leest hier meer over in dit topic. Excuses voor het ongemak!