Beantwoord

Verder kijken werkt niet meer

  • 30 juni 2020
  • 12 reacties
  • 269 Bekeken

Heeft altijd gewerkt. 

We hebben t-mobile thuis sinds okt 2019. We gebruiken alleen tv anywhere in combinatie met chromecast. We hebben altijd programma's kunnen terugkijken en verderkijken als we tussentijds gestopt waren. Vorige week bijvoorbeeld nog met de good doctor en Poirot op RTL8. Maar nu kunnen we geen ENKEL programma meer verder kijken. En op de commerciele zenders is dat een ramp, omdat je niet vooruit kunt spoelen moeten we steeds helemaal opnieuw beginnen, inclusief al die !%$%@^%@^^ reclame …!!! En dat doen we dus niet. Dus we hebben al enkele programma's niet kunnen afkijken om die reden.

Hoe kan dat !!!! Het heeft altijd gewerkt en nu onthoud t-mobile niet meer waar we waren !!!!

En dan is er nog dat probleem met per seconde wijzer terugkijken: dat werkt NOOIT op chromecast. We moeten altijd het voorgaande programma starten en dan doorspoelen naar het einde (dat kan op NPO gelukkig !) om het volgende programma te kunnen zien…..

icon

Beste antwoord door Jason 30 juni 2020, 13:44

Goedemiddag @JanHeeftVragenOverThuis, goed dat je om hulp vraagt en welkom op de Community nogmaals! 😄

Momenteel is het niet mogelijk om teruggekeken programma's verder te kijken op TV Anywhere als je het programma stopt. Dit probleem is bij ons bekend en we hebben het doorgezet aan onze experts zodat er zo spoedig mogelijk een oplossing komt! Sorry voor het ongemak. 

Het tweede issue dat je aankaart, klinkt me nog niet bekend in de oren. Daar gaan we samen ook een oplossing voor bedenken, dat weet ik zeker! Begrijp ik uit je uitleg dat het niet op de Chromecast werkt maar wel op andere apparaten of via de webversie? 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @JanHeeftVragenOverThuis, goed dat je om hulp vraagt en welkom op de Community nogmaals! 😄

Momenteel is het niet mogelijk om teruggekeken programma's verder te kijken op TV Anywhere als je het programma stopt. Dit probleem is bij ons bekend en we hebben het doorgezet aan onze experts zodat er zo spoedig mogelijk een oplossing komt! Sorry voor het ongemak. 

Het tweede issue dat je aankaart, klinkt me nog niet bekend in de oren. Daar gaan we samen ook een oplossing voor bedenken, dat weet ik zeker! Begrijp ik uit je uitleg dat het niet op de Chromecast werkt maar wel op andere apparaten of via de webversie? 

2e issue: gaat mis op alle apparaten waar de app op draait, maar pas als je het cast naar de chromecast. Op de app draait het wel, maar zo gauw je cast dan blijft de chrome cast eindeloos proberen het programma te start en dat gebeurt dan gewoon niet

Reputatie 6
Badge +6

Dan lijkt het een bug te zijn waarbij de koppeling tussen casten en app gehinderd wordt. De obstructie zit dan hoogstwaarschijnlijk ergens in de software van de app of in de Chromecast.

Even iets heel anders, of nou ja het betreft wel TV Anywhere: we zijn momenteel bezig met een test voor de vernieuwde TV Anywhere app op mobiel en tablet. We zoeken in totaal 200 testers die de app graag willen onderzoeken. Lijkt je dit wat? Neem dan een kijkje in ons speciale TV Anywhere topic: Vernieuwde TV Anywhere

Weer on topic: zou je de app eens opnieuw willen installeren alsjeblieft? Vaak werkt dit en lossen we al gauw veel issues op. 

Ik zal eens proberen opnieuw te installeren. En ik wil eventueel wel nieuw app testen, maar weet niet of ik er veel tijd aan kan besteden.

Ik heb het volgende getest op mijn android tablet en tv anywhere app:

  • ik start tc anywhere app op tablet
  • tvgids
  • naar gisteren (ma 29 juni 2020)
  • npo 2, 1715u: per seconde wijzer 
  • "watch”
  • het programma start onmiddelijk op de tablet
  • ik druk op cast icon en selecteer de chromecast
  • tv scherm met chromecast begint te proberen om per seconde wijzer te starten en komt daar niet uit
  • ik selecteer het voorgaande programma uit de gids (journaal)
  • en die start onmiddelijk op de chromecast
  • ik selecteer weer per seconde wijzer in de gids en weer probeert ie op de tv te starten maar het lukt niet (blijft eindeloos proberen)

 

tv anywhere app ge-uninstalled, en direct weer geinstalled en gestart. Ik hoef credentials niet opnieuw op te geven, is dat niet gek? Misschien niet volledig ge deinstalleerd?

  • Bovenstaande test weer uitgevoerd en het resultaat is hetzelfde.

Hallo, 

Wij hebben hetzelfde probleem. Gisteren vergeten om Magnum P. I. op te nemen dus dachten we dat ook via de app te doen en dan te casten maar dat ging niet. Programma ervoor deed t wel en 't programma erna deed t ook. 

Via de laptop ook nog geprobeerd maar daar is dat programma helemaal niet op te zien. 

 

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @JanHeeftVragenOverThuis en @royennathalie! Momenteel is het niet mogelijk om teruggekeken programma's verder te kijken op TV Anywhere als je het programma stopt. Dit probleem is bij ons bekend en we hebben het doorgezet aan onze experts zodat er zo spoedig mogelijk een oplossing komt! Sorry voor het ongemak. 

Ondanks eerdere inspanningen en pogingen het euvel te verhelpen, is er nog geen sluitende oplossing. Het probleem is daarmee inderdaad nog niet opgelost. We werken er hard aan om TV Anywhere weer op 100% volle kracht te laten functioneren! Zodra er een update is, plaatsen we die in dit topic (klik op het magenta linkje). Bedankt voor jullie geduld! 😄

@Jason . Over mijn 2e probleem (sommige programma's werken niet op Chromecast, wel op telefoon/tablet). Dit zelfde probleem hebben we sinds gisteren ook met NPO start en wel met ALLE programma's in de NPO plus start app op telefoon en tablet (alle devices dus). Gek genoeg werkt het WEL met de browser op de tablet. Dan ga ik naar npostart.nl , start een programma en cast het naar de TV. En dat werkt dus WEL !

Ik heb dat ook geprobeerd met t-mobile, maar die browser werkt niet op de tablet met t-mobile. Ik zal browser op pc nog eens proberen met mijn 2e probleem, had ik nog niet geprobeerd.

Mijn 2e probleem blijkt geen probleem op de pc browser (google chrome). Het blijkt verder een probleem te zijn met specifieke uitzendingen op specifieke data. Per seconde wijzer van 30 juni 2020 heeft het probleem, latere afleveringen niet.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @JanHeeftVragenOverThuis,

Top dat je het probleem hebt weten te achterhalen. Begrijp ik het goed dat je het enkel ervaart bij één uitzending? Het kan namelijk zijn dat die aflevering niet goed is ingeladen waardoor je dit probleem ervaart. Mocht het probleem bij meerdere uitzendingen terug komen dan hoor ik graag van je welke uitzendingen dit zijn en dan ga ik daar achteraan. 

Ja het is gebeurd bij meerdere uitzendingen, maar 1 die je kunt reproduceren is toch voldoende voor jullie om er mee aan de gang te gaan?  Het gebeurde heel vaak bij per seconde wijzer, maar daar kijken we nu niet meer naar. Als ik er weer 1 tegenkom laat ik het weten

Reputatie 6
Badge +6

@JanHeeftVragenOverThuis Wanneer het slechts één specifieke uitzending betreft, is het een geval op zich en kunnen we dit niet altijd traceren naar een algemeen issue. Dan zal het vaker een tijdelijke hapering zijn geweest op één zender. Wat @Piotr aangaf kan inderdaad in sommige gevallen weleens voorkomen: het inladen van een aflevering is dan bijvoorbeeld niet helemaal correct verlopen. Dit wil overigens niet betekenen dat we er niet mee aan de gang kunnen gaan; dat is immers altijd mogelijk. Sterker nog, we hopen juist dat elke hapering aan het licht wordt gebracht. Dan kunnen we met onze developers en specialisten sneller schakelen en oplossing vinden! 😊

Top dat je het aankaart want zo kunnen we TV Anywhere nog meer verbeteren! 👍 Bedankt voor je bevindingen en bijdragen - als je weer met iets tegen de lamp loopt, trek alsjeblieft aan de bel!

Reageer