Beantwoord

Volume voluit na Update

  • 8 February 2021
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Elke keer als ik een update gekregen heb van T-Mobile Thuis staat het volume voluit zodat je je elke keer een hoedje schrikt.

Dit gebeurt ook als je b.v. Een storing hebt en je de stekker er even uit hebt gehaald.

kunnen jullie dat veranderen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 February 2021, 14:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @janvanderwardt, welkom op de Community!

Klasse dat je dit aankaart, zo kunnen we het in behandeling nemen en oplossen. Naar mijn weten is dit overigens niet iets wat standaard voorkomt en zo ingesteld staat in de TV Boxen. Ik heb dit wel al een keer eerder zien voorkomen en dat werd opgelost met onderstaande methode:

  1. Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet geluk
  3. Let op: De afstandsbediening is nu ook losgekoppeld van de TV functies. Het volume harder zetten is nu het volume van de TV Box zelf en niet van de TV. Voor opnieuw koppelen, zie hieronder.

Nadat de T-Mobile afstandsbediening gekoppeld is aan de TV Box en de TV, kun je met de volume toetsen van de afstandsbediening het volume omlaag zetten tot het gewenste niveau. Dan zal bij een volgende update of verstoring het volume standaard op dat geluidsniveau ingesteld staan.

Hallo Jason, achteraan punt 3 staat voor opnieuw koppelen zie hieronder, ik neem aan dat dat er nog bij hoort te staan?

ik wacht het even af, b.v.d.

Jan van der Wardt

Hallo Jason, het is gelukt hoor! 
bedankt en vr.gr.

Jan van der Wardt

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig @janvanderwardt! Dat is fijn! 

Indien ik je ergens anders bij kan helpen, laat het zeker weten. De komende twee weken ben ik met vakantie, maar mijn zeer kundige collega's willen je minstens net zo graag helpen, dus dat komt helemaal goed. 

Een mooi weekend en veel kijkplezier toegewenst! 📺

Reageer