Beantwoord

Vraag over finlux smart tv FL3222smatt

  • 22 december 2017
  • 1 reactie
  • 1125 Bekeken

Ik heb een finlux smart tv en kan plots geen verbinding meer maken met internet . Bij netwerkinstellingen staat verbonden . En toch als ik op de Netflix knop of iets dat met internet te maken heeft duw lukt het niet verbinding te maken . Ook met de snelheidstests komt er als melding : geen reactie van update servers . Controleer uw netwerkverbinding . Heb alle kabels al eens uitgetrokken enzo
icon

Beste antwoord door Sander 28 december 2017, 16:06

Hi Leen1611,

Wat een slechte timing, zo rond kerst. Heb je je Finlux-smarttv via de wifi aangemeld of via een internetkabel aangesloten op LAN1 of LAN2? De laatste aansluiting heeft de voorkeur. Kun je wel met andere appparaten verbinden met ons modem? Zo kunnen we uitsluiten of het aan het modem of de TV ligt. Doorloop ook eens deze stappen om je internetverbinding te controleren.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hi Leen1611,

Wat een slechte timing, zo rond kerst. Heb je je Finlux-smarttv via de wifi aangemeld of via een internetkabel aangesloten op LAN1 of LAN2? De laatste aansluiting heeft de voorkeur. Kun je wel met andere appparaten verbinden met ons modem? Zo kunnen we uitsluiten of het aan het modem of de TV ligt. Doorloop ook eens deze stappen om je internetverbinding te controleren.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Reageer