Beantwoord

problemen met wifi en nieuwe TV platform

  • 29 September 2020
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

Al sinds eind 2018 tot volle tevredenheid klant bij T-Mobile thuis. Internet en tv werkte perfect, en eigenlijk nooit last van storingen.

 

Nu sinds ik over gezet ben naar het nieuwe 'verbeterde' tv platform ervaar ik alleen maar problemen.

 

-slechte kwaliteit tv stream (al lijkt dit wel verbeterd te zijn)

- geen wifi verbinding meer op telefoon al staat er van wel, wifi uit en aan zetten repareert de verbinding.

- nieuwe tv platform is totaal onlogisch ingedeeld en heel erg traag, handigheidjes zijn weggehaald, zoals groene knop om te schakelen naar de radio.

 

Op 16 september telefonisch contact gehad met de klantenservice.

Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan eindelijk een medewerker aan de lijn. Die kon mij niet helpen en verbond mij door met een collega. 

 

Weer een kwartier in de wacht, deze medewerker kon mij ook niet helpen, en werdt weer doorverbonden.

 

Weer in de wacht gezet, 5 minuten dit keer. Gelukkig maar want het wachtmuziekje werd behoorlijk vervelend.

 

Deze collega kon eigenlijk ook niks voor mij betekenen, alleen de lijn werdt doorgemeten en was in orde bevonden.

 

Er wordt gezegd dat ik een mailtje moest sturen naar de klantenservice met mijn probleem en dan zouden ze het vanaf daar oppakken, en er werd een melding gemaakt richting de leidinggevende.

 

17 september mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar tot op heden nog steeds geen antwoord.

 

Is dit hoe T-Mobile met zijn klanten omgaat? Het enige wat nu probleemloos werkt is het abonnementsgeld incasseren. Voor de rest is het 1 bak ellende.

 

Ik hoop dat het snel opgelost wordt, en niet met de woorden; we zijn ermee bezig.

Graag een duidelijke oplossing en een datum wanneer het opgelost word is nu wel mijn, en denk vele klanten met mij, verwachting.

icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2020, 16:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @AndredeJong3, jammer om te lezen dat het neit gelukt is in het contact met de klantenservice. Feedback over hoe iets bevalt is voor onze telefonisch klantenservice wat lastiger omdat die vooral problemen oplossen maar gelukkig hebben we daarvoor deze community, hier kan je je feedback zeker kwijt!

Om hier alvast op in te haken, het gebruiksgemak van de nieuwe app heeft onze aandacht en we blijven deze verbeteren.

Ook de tv stream zal naar waarschijnlijkheid nog wat aangepast worden, ook dit is een doorlopend proces.

Wat betreft je Wifi ben ik wel nieuwsgierig, het nieuwe TV paltform zou hier namelijk geen invloed op moeten hebben. Bedoel je met geen Wifi verbinding dat de TV Anywhere app geen verbinding krijgt via Wifi of krijgen je apparaten in het algemeen geen verbinding met de Wifi? In dat geval zal het een andere oorzaak hebben en dan loop ik graag wat zaken met je na!

Reputatie 3

Hi @AndredeJong3, jammer om te lezen dat het neit gelukt is in het contact met de klantenservice. Feedback over hoe iets bevalt is voor onze telefonisch klantenservice wat lastiger omdat die vooral problemen oplossen maar gelukkig hebben we daarvoor deze community, hier kan je je feedback zeker kwijt!

Om hier alvast op in te haken, het gebruiksgemak van de nieuwe app heeft onze aandacht en we blijven deze verbeteren.

Waarom is dit op voorhand niet getest? De nieuwe app heeft echt 0 gebruiksgemak en is totaal onoverzichtelijk. 

 

Echter bedoelde ik natuurlijk het nieuwe tv platform via het kastje. Al in meerdere topic aangegeven wat er allemaal mis mee is, en vele andere klanten met mij, maar dat lijkt maar niet door te dringen bij jullie, het enige antwoord wat er vanuit T-Mobile komt is; we zijn ermee bezig. Graag een duidelijk antwoord.

Ook de tv stream zal naar waarschijnlijkheid nog wat aangepast worden, ook dit is een doorlopend proces.

Zou ik tot die tijd terug gezet kunnen worden naar het oude platform wat wel fijn werkte?

Wat betreft je Wifi ben ik wel nieuwsgierig, het nieuwe TV paltform zou hier namelijk geen invloed op moeten hebben. Bedoel je met geen Wifi verbinding dat de TV Anywhere app geen verbinding krijgt via Wifi of krijgen je apparaten in het algemeen geen verbinding met de Wifi? In dat geval zal het een andere oorzaak hebben en dan loop ik graag wat zaken met je na!

Ik heb het inderdaad over de apparaten in het algemeen. De laatste tijd wel een wifi icoontje te zien op telefoon/iPad maar geen Internet. Een herstart van de modem is dan nodig. Echter als het tv kastje ook aan staat, slaat die op hol, geeft een bepaalde foutmelding die niet weg te krijgen is en heeft het kastje ook een herstart nodig (stekker eruit).  

 

Ik vind het echt schandalig wat voor slechte software we krijgen voorgeschoteld om televisie te kunnen kijken. Dit is echt zeker niet de €43,75 per maand waard.

 

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.

@AndredeJong3 We doen er dus zeker wat mee en jullie feedback is erg waardevol, dank daarvoor! We kunnen niet altijd direct aangeven wanneer iets opgelost wordt, hier gaat wat tijd overheen, maar in het nieuwe topic gaan we je zo goed mogelijk op de hoogte houden!