Beantwoord

Waarom geen communicatie over issues?

  • 13 September 2020
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Zit al bijna 2 weken met een TV storing. Er is een ticket aangemaakt, maar hoor je echt helemaal niks meer van. Begin het beu te worden dat ik nu alleen maar de NPO zenders kan ontvangen?? Wanneer wordt dit nou eens opgelost? Duurt nu echt schandalig lang…

 

Als alternatief werd de TV anywhere APP geopperd, maar deze valt met streamen naar de smart-TV steeds uit. Ik gebruik nu dan de TV APP van KPN, deze stoort dan gelukkig niet, maar is natuurlijk niet waarvoor ik betaal.

 

 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 September 2020, 19:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @MartijnDalebout 

Zou je het bij een topic kunnen houden.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MartijnDalebout, welkom op de Community! 

Wil je het bij één topic houden? Zo blijft het forum overzichtelijk voor iedereen en kunnen we nóg sneller reageren! 😄

Dit topic ga ik nu sluiten.