Beantwoord

wat mag dit betekenen? hou hier mee op.

  • 28 September 2020
  • 11 reacties
  • 401 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2020, 17:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

En hoe kang ga ik dit nog meemaken?

 

Reputatie 7
Badge

@f.berkholz kan je aangeven welke apparatuur en software je gebruikt voor het gebruiken van de web-versie van TV Anywhere? Heb je ook een keer een andere browser geprobeerd?

  • Fabrikant PC/laptop
  • Software versie besturingssysteem
  • Webbrowser en versie
  • Welke software of plug-ins gebruik je nog extra (bijv. Antivirus, ad-blockers etc)?

Het verlopen van de sessie heb ik (na een eerdere melding) eerder geadresseerd, maar we kunnen het niet herproduceren. Meestal komt dit dan door een specifieke combinatie, daarom graag meer details aanleveren. Bedankt!

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde Berkholz. 
Geen AV, geen adblockers, bijgewerkte Win10, diverse browsers zowel Edge, Chrome als Firefox (allen bijgewerkt) op zowel Medion als custombuild pc.

Behalve npo1 kan ik geen enkele zender meer op mijn pc ontvangen. Ik zit voor niks doms minutenlang naar een moeizaam draaiend circeltje te kijken. 

Jullie hebben mijn pcanywhere naar de filistijnen geholpen. Beter was het geweest met jullie handen hiervan af te blijvdn! Als je zoiets niet kunt, stop daar dan mee!

Reputatie 7
Badge +4

@f.berkholz Zou je de vragen van @Hans-Juriën kunnen beantwoorden. dan kan er ook naar het probleem worden gekeken.

Reputatie 7
Badge +1

De app werkt gewoon goed op de laptop, is ook een zaak van de goed instellen om te beginnen druk op admin rechtsboven het hoofdje dan kiezen voor vergrendelde zenders en de leeftijd instellen op 18 daarna blijft de app gewoon doorspelen.

Ik heb al diverse keren een hele tijd via de laptop gekeken en maar zeer zelden dat de app niet deed wat het moet doen, simpelweg laten zien wat ik wil zien

Jullie hebben ook mijn tekevisiekanalen naar de galkemiezen geholpen. Dank voor die geweldige update. Goed gedaan. Geweldig gedaan!

What the fucknus this!

Reputatie 6
Badge +3

@f.berkholz Misschien is het handiger om de vragen van @Hans-Juriën te beantwoorden. Dan kunnen ze verder met het probleem op te lossen. Hoelanger je daarmee wacht hoe langer je met het probleem blijft zitten. 

Willen jullie hier nou s mee ophouden!

 

Reputatie 7

Hi @f.berkholz, we zijn dit aan het onderzoeken. We hebben hier onder andere jouw hulp bij nodig, zoals @TechRacing93 en @Hans-Juriën al aangaven hebben we hiervoor wat meer informatie van jou nodig. Zou je de vragen van Hans-Juriën willen beantwoorden en posten in dit topic? Dan gaan we er mee aan de slag! We zijn nu alle feedback aan het verzamelen in dat topic, dit topic sluit ik daarom zodat we alle informatie op één plek hebben.