Beantwoord

Zender uiit basispakket afschermen

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 625 Bekeken

Beste mensen,

Er zit een erotische zender in het basispakket. Dat wil ik niet. Is dit op de een of andere manier af te schermen, zodat ik en huisgenoten niet de mogelijkheid hebben om die zender op te zetten?

Groeten,
Thalitha

icon

Beste antwoord door soepkip67 5 January 2021, 14:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Thalitha ,

 

Ik neem aan dat u het nieuwe tv kijken heeft. Klik dan op de volgende link: kijkprofiel instellen

Je kunt de leeftijd op ‘18’ zetten. Dan heb je (met uitzondering van de Adult zenders) in principe altijd toegang tot alle programma's zonder pincode. De leeftijdsniveaus werken op basis van de Kijkwijzer info. Dus ‘AL’ betekent dat het programma voor alle leeftijden geschikt is en niet dat hiermee alle programma's bekeken kunnen worden zonder pincode.

@soepkip67 Bedankt voor je reactie. Ik heb nog geen abonnement. Ik wil eerst weten wat ik koop voordat ik dat doe. Dus als ik een kijkersprofiel aanmaak, dan gaat de TV automatisch aan op dat profiel en wanneer ik toch een programma wil zien dat daarbuiten valt, dan ik de pincode gebruiken om het programma te ontgrendelen. Klopt dat?

Groeten,
Mariska

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Thalitha ,

Inderdaad en als de tv met een ander profiel opstart, als bijvoorbeeld iemand anders een ander profiel gebruikt, kunt u eenvoudig overschakelen naar uw eigen ingestelde profiel.

 

 

Reageer