Beantwoord

Ziggo Sport werkt niet via TV Anywhere app

  • 24 September 2020
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Recentelijk heb ik bericht ontvangen dat de TV Anywhere App geupdate is en dat het zenderaanbod vergroot is met onder andere de betaalzenders zoals Ziggo Sport. Echter wanneer ik de ziggo sport zenders wil kijken zijn die niet zichtbaar voor mij in de App (zowel op de iPhone, iPad en Apple TV). Alle apps en iOS/tvOS zijn geupdate naar de laatste versie. Als ik de zenders zoek in de app kan ik ze wel vinden, maar wanneer ik de zenders start dan krijg ik de melding dat ik niet voldoende rechten heb (terwijl ik gewoon een abonnement heb op ziggo sport).

Als ik via de browser probeer te kijken dan blijft hij gewoon heel lang in een scherm alsof de zender wordt geladen, maar er gebeurt niets.  

Twee weken geleden ook al met de klantenservice gebeld maar die gaven aan dat er geen problemen bekent waren.

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 25 September 2020, 16:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @StefanS20, welkom op de Community, top dat je om hulp vraagt, daar zijn we immers voor! 

Dit specifieke probleem ben ik bij de nieuwe versie van TV Anywhere nog niet tegengekomen; wel bij de ‘oude’ versie. Dit euvel zou toen opgelost zijn en had te maken met een fout in de koppelcode tussen Ziggo en T-Mobile. Zou je eens deze inloglink willen proberen en controleren of het wel via die browserversie werkt? Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? Het kan weleens voorkomen dat er in de app een obstructie zit die het streamen van bepaalde zenders belemmert - een snelle herstart + afsluiting en opnieuw downloaden, werkt vaak al. 

Mocht je al het bovenstaande al uitgevoerd hebben, dan laat ik de oplossing graag over aan onze techneuten. Sorry voor het ongemak, ik hoop oprecht dat het snel opgelost wordt!

 

Hoi Jason,

bedankt voor je reactie. Zojuist wederom de verschillende apps verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar helaas zonder succes. Ik krijg nog steeds de ziggo zenders niet in de lijst met zenders te zien en als ik de zender zoek en dan probeer te bekijken krijg ik wederom de melding dat ik geen rechten heb om de zender te bekijken. Ook in de browser heb ik nog steeds het probleem dat die de zender alleen maar zogenaamd aan het laden is, maar er uiteindelijk niets gebeurd.  

Reputatie 7
Badge

@StefanS20 , dit probleem is ondertussen opgelost voor jou :wink:

Reageer