Beantwoord

zwart beeld na reset tv ontvanger

  • 6 October 2019
  • 2 reacties
  • 928 Bekeken

vanavond deed de gids het niet en daarom heb ik de tv ontvanger ge-reset, door deze een aantal seconde van het stroom te halen. Na de reset kreeg ik echter alleen nog zwart beeld. Tv ontvanger geeft alleen nog blauw licht (kan niet meer uit op rood).
icon

Beste antwoord door pascalblom 7 October 2019, 13:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @erica3,

Goed dat je aangeeft dat je de ontvanger van de stroom hebt gehaald. Het ziet er naar uit dat de ontvanger moeite heeft met opstarten. Zie je een melding in het zwarte beeld? Zo ja, welke melding zie je?

Je kunt de ontvanger ook een fabrieksreset geven door met een dun voorwerp in de inkeping op het modem een aantal seconden in te drukken. Mocht je een ontvanger met opnamefunctie hebben, dan kan alleen T-Mobile dit voor je doen. Dit is een fabrieksreset. Ook kun je preventief jouw modem even van de stroom af halen.
Hier gisteren hetzelfde probleem (geen gids, reboot, zwart scherm zonder aanvullende meldingen). Heb het opgelost door de router even aan en uit te zetten en daarna de tv ontvanger nog een keer. Ik vermoed dat het een routing/vlan issue geweest.