Afhandeling TV Box

  • 9 November 2022
  • 30 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 2

hallo ik heb een vraag ik vrijdag de tv box terug gestuurd na de technische dienst en nog niks gehoord hoe het afhandel van de tv box en wifi punt 

 

m.v.g. Martin hulst 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @D1hul690, ik wilde dit meteen voor je uitzoeken maar ik zie dat er inmiddels een nieuw onderzoek is gestart met alle informatie van dien. Mijn collega zal je op de hoogte houden wanneer er update is. Dank voor je geduld!

Reputatie 2

Hoi @Cheyenne  nee de tv staat boven en die staat uit op welke tv hebben ze gekeken  de technische dienst  want ik heb steeds geen  nog beeld de tv die boven staat

 

 

Reputatie 2

Hoe zo de zaak gesloten  ik heb geen mail gekregen van de technische dienst  dat klaar is want ik nog geen  beeld boven  

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @D1hul690, twee dagen geleden is de zaak gesloten. De technische dienst heeft de stream voor 48 uur gemonitord en geen enkele problemen kunnen ontdekken. Toen de technische dienst twee dagen geleden opnieuw de stream bekeek was je ook tv aan het kijken. Klopt dit, en wat jij ervaar jij anders op dit moment?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @D1hul690 bezit je toevallig een smartTV? Of een Google Chromecast?

Je kan dan zonder box TV kijken door de app van TMT op je TV te zetten.

Ik kijk al bijna een jaar zonder die boxen. Het scheelt geld en werkt echt hetzelfde 

Draadloos TV kijken klik hier voor uitleg
Dan ben je als het toch niets voor je is wel even geholpen.

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

Hoe ver is de technische dienst er mee 

Her duurt wel lang  dat de tv box weer doet 

Groetjes martin 

Reputatie 2

Bedankt @Lisa voor de info 

Reputatie 7

Hi @D1hul690, ik kan je gelukkig laten weten dat één van mijn collega's in het weekend een nieuw verzoek heeft ingediend naar onze technische dienst! Zij gaan er alles aan doen om jou helemaal probleemvrij te krijgen. Excuses dat het niet meteen was verholpen met de nieuwe TV Box. Weet dat we ermee bezig zijn. 

Reputatie 2

Ja dat klopt @Jason dat is nog niet verholpen

Maar dat bericht was bedoeld voor @CrisTien

@Lisa@Cal als je de bericht goed leest begrijpt  je het wel 

Reputatie 7
Badge +16

@D1hul690 Ik begrijp je bericht niet helemaal sorry! Bedoel je dat het probleem nog niet verholpen is?

Reputatie 2

Nee hoor crisTien

via de technische dienst want ik morgen bellen na jullie  of het nu klaar is want de de 3 tv box  was niet in geschakelde die was voor een paar week terug uit gezet door een van t-mobile 

Reputatie 7
Badge +14

En nu? @D1hul690  werkt alles nu weer? Of komt er een monteur?

Reputatie 2

Hoi Lisa,crisTien, cal, 

Ik heb vandaag de nieuwe tv box binnen kregen en wilde tv box weer aansluiten  en het ging weer fout dus en opbellen na t-mobile  en kregen ik een man sude en die heeft alles weer gekeken  en toe kwam  die er achter  dat geen fout  met tv box en ook geen fout  bij mij was en maar wel fout die technische dienst  daar zat de fout de  zie in mijn dossier  

Reputatie 2

Zal ik doen 

Reputatie 7

Hi @D1hul690, je bent mij net voor met jouw berichtje! 😁 Ik was nog in afwachting van mijn collega. Top dat je de bevestiging al hebt gekregen van dat er een nieuwe TV Box onderweg is. De order om de TV Box enige tijd terug om te wisselen was op de één of andere manier gecanceld en daarom is de TV Box nooit naar jou verstuurd. Excuses hiervoor. Mijn collega heeft er vandaag voor gezorgd dat er een nieuwe TV Box naar jou is gestuurd. Laat je weten of je met deze nieuwe TV Box helemaal probleemvrij bent, zodra deze is geïnstalleerd? 

 

Reputatie 2

Ik heb net een mail gekregen dat die onder weg was de tv box dus die morgen datdie morgen binnen komt

 

Alvast bedankt voor info 

 

Mvg martin hulst 

Reputatie 7
Badge +14

@Cal @Lisa  is er een nieuwe box voor  klant @D1hul690 onderweg?

 

 

Reputatie 2

Hoi nu is mijn vraag waar neer krijg ik andere tv box  weer terug want ik had problemen met de tv box 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @D1hul690,

Fijn dat je dit navraagt, ik kijk het meteen voor je na! Zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan met de email en kan ik je 100% verzekeren dat wij alles goed en wel hebben ontvangen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en laat het gerust weten als je verder nog met vragen zit, zoals je merkt helpt de Community je graag!

Reputatie 2

Hoi crisTien

Ja zeker samen  in een dosen van T-mobile 

Reputatie 7
Badge +14

@D1hul690 Had je dat allemaal samen verpakt?

Reputatie 2

Hoi Lisa

ik kregen net mail van de technische dienst dat ze binnen heb gekregen de wifipunt,maar ik heb ook de tv box op gesturen  die samen in de dozen op gestuurd 

Reputatie 2

LISA al vast bedankt voor de info 

Reputatie 7

Hi @D1hul690, heel goed dat je aan de bel trekt! Ik ben meteen een kijkje gaan nemen achter de schermen, maar hier zag ik niet zo snel een terugkoppeling. Zojuist heb ik dan ook aan één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of ze een status update voor mij in petto hebben. Zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik dat aan je weten. Ik geef je namelijk graag meer duidelijkheid. 

Reputatie 2

Ik geen nieuwe box  ontvangen want ik moest de andere box terug sturen voor dat andere kregen 

Reageer