Alles over Viaplay bij T-Mobile voor thuis

• 8 June 2022
  • 53 reacties
  • 2159 Bekeken
Alles over Viaplay bij T-Mobile voor thuis

Toon eerste reactie

53 reacties

Vandaag is T-Mobile bij mij (perfect!) geïnstalleerd! Ik heb de combinatie van Viaplay en ESPN, maar hoe kan ik op Viaplay inloggen via t-mobile? Ik ben nu nog via mijn oude provider ingelogd, en heb geen mail ontvangen met instructies hoe ik via t-mobile kan inloggen.

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb er ook wel eens overgedacht om gebruik te gaan maken van het combipakket Via Play/ ESPN persoonlijk vind ik sportzenders weinig effectief daarmee bedoel ik dat eigenlijk maar zeer weinig “live” word uitgezonden als men er van uitgaat hoelang de gemiddelde sportdag duurt.

ESPN alleen in het weekend en af en toe door de week, Via Play rationeel gezien het zelfde series e.d. niet meegeteld,  de rest word gevuld met eindeloze herhalingen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @BBR92, yay - super dat de installatie perfect verliep! Hele goede vraag van je. In dit geval moet je eerst Viaplay opzeggen bij je vorige provider. Eerder kun je niet met hetzelfde e-mailadres een Viaplay-account bij T-Mobile activeren. Je kunt wel een nieuw account aanmaken met een e-mailadres. Weet jij zo voldoende? Ik hoor graag of het is gelukt! 🍀

Reageer