Beantwoord

Animo TV Box uit het niets stukkiewukkie!

  • 5 July 2021
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Hellup!

Pa wou een half uurtje geleden TV kijken via de meegeleverde Animo TV Box.

Ik heb er sinds een half jaartje een standaard 1gbit switch 5 poorts met IGMP snooping etc.

(TP-Link TL-SG105-10/100/1000 Mbps Desktop switch - Prijzen - Tweakers)

 

Nu is sinds onbekend lange tijd (2/3 dagen geen TV Gekeken) de Animo TV Box ermee gekapt, de standaard procedures heb ik al uitgevoerd uiteraard (Stroomreset, Internetkabel reset, algehele power bar reset etc.)

Vaders denkt dat t door de sinds 6 maanden geleden door mijzelf geïnstalleerde Ethernet Switch (scheelt weer 3 kabels van 25 meter x) )komt, wat mij vrij sterk lijkt aangezien de andere aangesloten apparaten (TV en Playstation 4) dan ook allang "vertrokken” hadden moeten zijn + de TV-Box dan wel iets van een teken van leven had moeten laten zien.

 

HDMI ook veranderd, Power Bar werkt gewoon naar behoren, lampjes doen het op 2 seconden internet lampjes achterop na ook niet.

 

Kan ik morgen de klantenservice contacteren voor een vervangende box? Heeft sinds de installatie enkel een internetkabel swap gehad en de zogenaamde "proefversie” van de nieuwe software van T-Mobile zelf. Komt dus niet door eigen toedoen.

(P.S. Ik weet dat een aantal moderators hier dat ook kunnen, maar ik heb het klantnummer niet bij de hand ;-) )

Mvg,

Lars

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 July 2021, 15:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @L. Van Rijn, top dat je alvast de meeste stappen hebt doorlopen, zo kunnen we het beste duiden waar de oorzaak ligt! 

Zou je ook nog eens kunnen proberen om de Amino in een andere internetpoort aan te sluiten (gele LAN-poort achterop het modem)? Dan kunnen we nagaan of het niet aan een poort defect ligt.

Indien het aan de box zelf ligt, is het omruilen ervan natuurlijk altijd een optie, maar voordat we zover zijn, wil ik eerst alles uitgesloten hebben. Anders ontvang je straks een vervanging en blijft het probleem bestaan, dat zou zonde zijn!

Reageer