Beantwoord

Belgische zenders worden niet doorgegeven

  • 29 March 2022
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Eerst last gehad met het niet doorgegeven signaal van ESPN nummers. Nu worden de Belgische zenders niet doorgegeven. Nu al twee weken. Om gek van te worden  

icon

Beste antwoord door Lisa 30 March 2022, 13:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Koploper_1956 ,

Dank voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Begrijp ik goed aan je bericht dat je problemen hebt bij het bekijken van de Belgische zenders tijden live tv-kijken? Kan je mij vertellen om welke zenders het precies gaat? Ook ben ik erg benieuwd of een fabrieksreset dé oplossing is. Daarmee zetten we de TV Box terug naar de fabrieksinstellingen en halen we fouten uit de verbinding. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

 

Ook zie ik dat er daarnaast is gekozen om verder te gaan bij een andere provider. Nu ben ik geen mouwstrijker, maar ben ik erg benieuwd wat je heeft doen besluiten om dit te doen. Ik hoor graag van je! 

Hi @Koploper_1956 ,

Dank voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Begrijp ik goed aan je bericht dat je problemen hebt bij het bekijken van de Belgische zenders tijden live tv-kijken? Kan je mij vertellen om welke zenders het precies gaat? Ook ben ik erg benieuwd of een fabrieksreset dé oplossing is. Daarmee zetten we de TV Box terug naar de fabrieksinstellingen en halen we fouten uit de verbinding. Hoe je deze doet, vind je op onze Wiki: 

 

Ook zie ik dat er daarnaast is gekozen om verder te gaan bij een andere provider. Nu ben ik geen mouwstrijker, maar ben ik erg benieuwd wat je heeft doen besluiten om dit te doen. Ik hoor graag van je! 

Ik vertrek bij T-Mobile omdat er met regelmaat storingen.

Geluid wegvallen bij terug kijken opgenomen programma's. Is volgens  T-Mobile opgelost. Helaas komt nog steeds bvoor

Zenders ESPN werden niet doorgegeven. Nu kennelijk opgelost

Nu zijn alle Belgische zenders aan de beurt. Wat zijn de volgende ???

Regelmatig wegvallen van internetverbinding

Met regelmaat wegvallen volgorde favorite zenders.

 

Kortom van stbiliteit is bij T-Mobile absoluut geen sprake

Nu mag ik een fabrieks reset doen. Niet te geloven !!!!!!!!!

Reputatie 7

Hi @Koploper_1956, ik had heel erg gehoopt dat wij jou nog het tegendeel konden bewijzen! Uiteraard respecteer ik jouw keuze. Heel goed dat je aangeeft dat het wegvallende geluid bij opnames speelt, want hier help ik je graag mee verder. Ik wil namelijk dat jij totdat jouw abonnement eindigt volop kan genieten. 

Graag zou ik bij je willen checken of de opgenomen programma's nog bezig zijn op het moment dat jij deze begint terug te kijken? De technische dienst heeft er inderdaad voor gezorgd dat het wegvallende geluid bij opnames is opgelost. Echter geldt dit niet als je een uitzending kijkt die op dat moment nog bezig is. Dit is ook opgemerkt door onze technische dienst en dit zal worden verbeterd in een volgende update. Excuses hiervoor! Klopt het dat jij geen issues ervaart wanneer je een programma terugkijkt die al is afgelopen? Zo niet, dan ga ik hier gelijk voor je in duiken. 

Als advies zou ik willen meegeven om gebruik te maken van Terug Kijken als jullie iets willen kijken wat op dat moment nog bezig is. Hier kan je ook bij veel zenders vooruitspoelen. Weet dat dit in ieder geval gesignaleerd is en dit gaat ook worden aangepakt.

Zou je specifiek kunnen aangeven wat jij bedoelt met dat de Belgische zenders niet worden doorgegeven? Dan geef ik je graag meer duidelijkheid! Ook heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en deze ziet er aan onze kant top uit. Dit staat natuurlijk haaks op wat jij ervaart. Ervaar jij een wegvallende wifi-verbinding of gaat het hier om de bekabelde verbinding? Ik hoor het graag van je, want ik wil niets liever dan dat jij tevreden bent! 😊

Ik heb bij terugkijken idd als programma nog draait, last van deze storing.

Als ik 1 van de drie Belgische zenders kies krijg ik zwart beeld. Een tijdje geleden speelde dit ook bij alle ESPN zenders. Dit is toe verholpen. Misschien moet u uw eigen gemelde storingen eens teruglezen. Meer abonnees hadden hier last van 

Reputatie 7

Hi @Koploper_1956, merci voor de super snelle reactie! Check, goed om te weten dat dit enkel de opnames betreft die op dat moment nog bezig zijn. Wat betreft het zwarte beeld bij de Belgische zenders, dat is inderdaad zeker niet de bedoeling. Toevallig kan ik je laten weten dat dit gisteren einde dag is gemeld als een algemeen probleem door onze technische dienst. Er wordt dan ook hard gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Het heeft onze volledige aandacht!