Besturingssysteem Vidaa T-Mobile

  • 3 February 2023
  • 15 reacties
  • 1633 Bekeken

Weet iemand of T-Mobile bezig is voor  het besturing systeem VIDAA.

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemorgen @marcovanz, T-Mobile ondersteunt dit besturingssysteem (nog) niet. Er staat ook nog niets op de planning voor. 

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marcovanz, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Hier heb ik nog niets over gehoord, maar eerlijkheidshalve moet ik opbiechten dat het besturingssysteem mij ook vrij onbekend oogt. Ik vraag dit na bij het tv-team en kom er zo spoedig mogelijk op terug!

Reputatie 7
Badge +1

Dit systeem word o.a. gebruikt in Hisense tv's

https://hisense.nl/televisies/led/

Ja dat klopt ,die heb ik.

Hoi @marcovanz, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Hier heb ik nog niets over gehoord, maar eerlijkheidshalve moet ik opbiechten dat het besturingssysteem mij ook vrij onbekend oogt. Ik vraag dit na bij het tv-team en kom er zo spoedig mogelijk op terug!

Er zijn toch al een hoop apps te kijken op Vidaa hoor, Netflix,Youtube,Disney,Prime Video,Viaplay,Npo Start,Kijk,NLziet.RakutenTV,Plex.

Dus jullie kunnen eigenlijk niet achter blijven.

Reputatie 7
Badge +1

@marcovanz Ik heb zelf een LG 55” Oled tv maar inderdaad Hisense is een bekend merk en is bij alle grotere aanbieders zoals Media Markt, cool Blue of Expert enz. in het assortiment.

Lijkt me daarom heel vreemd dat men er bij T-Mobile nooit van gehoord heeft, of niet naar het WK in Quatar gekeken😀

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marcovanz, ik had je graag willen verblijden met een update hierover. Helaas is die er nog niet! De vraag staat uit, we wachten af. To be continued... 

ok top thanks 

Hi @marcovanz, ik had je graag willen verblijden met een update hierover. Helaas is die er nog niet! De vraag staat uit, we wachten af. To be continued... 

 ok top thanks

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @marcovanz, T-Mobile ondersteunt dit besturingssysteem (nog) niet. Er staat ook nog niets op de planning voor. 

Beste,

 

Een of twee maanden geleden heb ik een abonnement genomen bij T-mobile. Ik ben gaan verhuizen en had ook een nieuwe tv nodig. Ik heb een mooie aanbieding gekocht: een Hisense tv. Ik heb destijds met de klantenservice gebeld en die verzekerde mij ervan dat ik hierop de t-mobile app kon installeren om tv te kijken. Gisteren ben ik verhuisd. Nou tv uitgepakt en opgehangen, niet dus. Een Hisense tv werkt op vidaa en de t-mobile app is hier niet op te installeren.. fijn dan..

 

Nu zit ik met een dure tv (die niet meer terug kan) en kan ik er geen t-mobile (tv) op kijken….

zijn er inmiddels wel plannen om de t-mobile app te laten samen werken met vidaa? Er staan inderdaad zat andere apps wel op, Netflix, Videoland, Disney+.

Groetjes!

 

Reputatie 7
Badge +14

Een app voor Hisense staat niet op de planning.  Alternatief is natuurlijk de externe decoder van t-mobile,  of een Chromecast.  Daar hebben veel klanten ook goede ervaring mee. Tv's die wat ouder zijn of incompatible maak je zo ook geschikt en is vrij klein, werkt via wifi.

Beste,

 

Ik heb recent een nieuwe tv gekocht, een model van 2022. Dus daar ligt het niet aan. De medewerker verzekerde mij dat smart tv’s vanaf 2020 zouden werken ongeacht welke versie of besturingssysteem erop stond… En nu kom ik er achter dat het niet werkt omdat de tv geen Android heeft.. ik ben slecht geïnformeerd helaas.

 

Een chromecast kan inderdaad maar dat is niet de oplossing hoe ik het wil.

 

Jammer dat dit niet op de planning staat.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chake 

Neem eens een kijkje in dit topic, misschien staat er een alternatief voor je bij waarop je de T-Mobile TV app kunt installeren.

Is er ondertussen al een planning waarbij odido wel de tv app wilt laten werken met het VIDAA operating system? Ziggo en KPN werken wel met VIDAA, dus jammer als odido achterblijft. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Lauryn, goed dat je dit checkt! Deze is echter er nog niet. Je kunt voor nu het antwoord van Jason aanhouden, er is ook (nog) geen planning voor.

Reageer