Beantwoord

cloud afspelen hapert

  • 4 October 2021
  • 27 reacties
  • 348 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @IJmuiden, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek nog in volle gang is! Ik verwacht dat ik je na het weekend meer kan vertellen. Weet dat ik dit goed in de gaten blijf houden. Voor nu alvast een heel mooi weekend en ik spreek je snel weer! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @IJmuiden, ik wil je graag laten weten dat de onze technische dienst het issue jammer genoeg niet heeft kunnen reproduceren! Dit komt omdat de opname die jij onlangs als voorbeeld aangaf, verwijderd is. Mijn collega's kunnen geen onderzoek doen naar verwijderde Cloud Opnames. Ervaar jij dit issue ook nog bij andere opnames? Zo ja, wil je hier dan weer de zender en het programma delen inclusief de datum/tjidstip en deze laten staan? Dan geef ik hiervan een seintje aan mijn collega's. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 😊 
 

Reageer