Beantwoord

Datum en tijd instellen

  • 31 October 2021
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

 

TV lukt het niet om datum en tijdsinstelling te sychroniseren met T-Mobile. 

Kreeg een melding van o.a. de Youtube en Netflix app dat het niet mogelijk is deze op te starten omdat datum en tijdsinstelling van de TV niet meer juist is.

Bij de instellingen van de TV staat dat datum en tijd AUTOMATISCH wordt bijgehouden (kennelijk om te synchroniseren met de server van T-Mobile). Maar dat lukt niet meer. Heb getracht om HANDMATIG datum en tijd van de TV aan te passen, dat is niet mogelijk omdat die datum tijd synchronisatie op automatisch staat.

Ik verzoek T-Mobile dit probleem omtrent de datum / tijd synchronisatie met LGTV toestellen z.s.m. op te lossen.

icon

Beste antwoord door TMTV 31 October 2021, 14:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wilbert van Gestel,

Welkom op de Community!

Heb je toevallig een Draytek-modem? In dat geval is het een bekend probleem. De enige oplossing is dan om hem te vervangen door een nieuw modem (de Zyxel). Een moderator kan dit voor je regelen.

Deed dit zich gisteren ook al voor? Zo niet, dan heeft het misschien te maken met de wintertijd en lost het zich hopelijk vanzelf op.

Reputatie 7

Hoi @Wilbert van Gestel ,

Het antwoord van @TMTV klopt precies! Ik zie dat je inderdaad gebruik maakt van een Draytek modem. Dit kan inderdaad de problemen veroorzaken. Ik ruil graag de Draytek voor je om naar een Zyxel modem, waardoor de tijd weer helemaal goed komt te staan. Kan ik dit voor je regelen? Ik hoor het graag van je.

Hi,

ik heb hetzelfde probleem als Wilbert. Mijn televisie geeft een verkeerde datum en tijd weer. Op de televisie kan ik deze niet instellen, omdat dit is geblokkeerd en gekoppeld aan de WiFi. Ik heb de modem Zyxel t-50. Ik heb ingelogd op de Modem, en daar staat echter wel de juiste tijd en datum ingesteld. Met mijn robotstofzuiger ervaar ik een probleem dat de stofzuiger wel kan verbinden met de WiFi, maar vervolgens niet met de cloud. Dit zou ook komen door een verkeerde datum en tijd instellen. Kunnen jullie mij hiermee helpen? 
 

alvast bedankt.

vriendelijke groet,

Peter