Beantwoord

Er wordt nu regelmatig gevraagd naar klantnummer en TV-pincode

  • 9 September 2021
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Na de TV update, die overigens prima werkt - echt een verbetering - wordt na het omschakelen naar een andere zender regelmatig gevraagd mijn TV-klantnummer en TV-pincode in te vullen. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor de reactie.

 

mvg,

wavestrider.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 September 2021, 12:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wavestrider 

Wil je bij het kijkprofiel/leeftijdscategorie oid eens 18 selecteren in plaats van AL?

Je hoeft de gegevens dan niet steeds opnieuw in te vullen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wavestrider, superleuk dat je een profiel hebt aangemaakt, van harte welkom!

Zoals Waqqas correct aangeeft, kun je jouw kijkprofiel qua leeftijdsrestricties aanpassen zodat je niet langer de tv-pincode en het tv-klantnummer hoeft in te voeren. 

Ga naar de categorie 'THUIS' en klik dan links in het scherm op 'Wissel Profiel'. Kies het gewenste profiel en navigeer vervolgens naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening. Je kunt kiezen uit de leeftijdsgrenzen: AL (Alle Leeftijden), 6, 9, 12, 16 en 18.

Mocht je er nog niet helemaal uitkomen met onze tips, neem dan een kijkje op de website: Kijkprofiel instellen.

Succes en weet dat we altijd voor je klaarzitten wanneer je hulp kunt gebruiken, daar is de Community voor bedoeld! 😄