Beantwoord

Erotiek opnemen

  • 31 October 2021
  • 6 reacties
  • 312 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 18 reacties

Goedemorgen, 

Ik ben sinds gisteren klant en verbaas me erover dat je de erotiekzenders niet kunt opnemen. Ik begrijp dat het niet altijd de bedoeling is dat kinderen dan evengoed dergelijke films kunnen kijken, maar het blijft een raar fenomeen dat je als 18+ wel kunt kijken, maar niet kunt opnemen.

Bij Ziggo lost men dit op door de erotiekopnamen in een aparte groep te plaatsen en deze te beveiligen met de pincode van de 18+ gebruiker. 

Ideetje voor de technici?

Uitbreiding met deze mogelijkheid zou mij een stuk tevredener maken als klant.

icon

Beste antwoord door Ginny 1 November 2021, 15:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @KoenZ , welkom bij de community.

Niet alle kanalen worden aangeboden met opname functie. Dat heeft o.a. te maken met afspraken tussen de zender en producenten.  Wat staat er precies beloofd in de T-Mobile documentatie over jouw zender op deze pagina's?

Reputatie 1

Dat dergelijke zenders wel beschikbaar maar ‘niet opneembaar’ zijn, T-Mobile komt z’n beloften wel na, dat is niet het probleem niet maar de grap is dat dezelfde zenders bij Ziggo wel gewoon opneembaar zijn (en de opnames beveiligd zijn met een pincode).

De logica van het T-Mobile beleid kan ik niet begrijpen (wel kijken, niet kunnen opnemen)..

Thanks voor de reactie

Reputatie 6

Hoi @KoenZ, zoals @eric terecht aangeeft heeft dat ermee te maken welke afspraken er gemaakt zijn tussen provider en aanbieder. Het kan dus zijn dat dit verschilt per provider. Dit geldt niet alleen voor erotiekzenders, maar ook voor andere zenders.

Reputatie 1

Ok, dan houdt ‘t op. Thanks voor je bericht.

Blijft over dat ik het als een grote teleurstelling ervaar..en het (als gebruiker) heel vreemd blijf vinden..

Reputatie 7

Hi @KoenZ, merci voor je terugkoppeling! Ik kan me jouw teleurstelling voorstellen en had je graag verblijd met ander nieuws. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. Dan help ik je met liefde verder!

Reputatie 1

Dan help ik je met liefde verder!

 

Dat is juist het probleem, ik kan geen liefde opnemen bij T-Mobile!:wink:

Nee, duidelijk, voorlopig komt er geen wijziging. Het is wat het is..

Nogmaals thanks!