Beantwoord

Ervaring van overstap van Ziggo naar T-Mobile TV

  • 20 September 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Enige maanden geleden ben ik overgestapt van Ziggo naar T-Mobile vanwege het feit dat er eindelijk glasvezel beschikbaar kwam in onze wijk. Ook het prijsverschil met Ziggo heeft bijgedragen aan deze overstap.

Waar ik zeer tevreden ben over T-Mobile internet, is dat bij T-Mobile TV niet het geval. Ik heb moeten constateren dat Ziggo een aanzienlijk volwassener product levert dan T-Mobile. Natuurlijk is dit niet verbazingwekkend omdat Ziggo al veel langer TV over de kabel aanbiedt. En de vorige Ziggo Horizon box vertoonde ook vele kinderziektes die met de Next box verholpen zijn. Mijn vergelijking is dan ook t.o.v. de Next box van Ziggo, dat lijkt me het niveau waar T-Mobile naar moet streven in een software-update, dan wel in een volgende generatie (waar ik me nu vast voor aanmeld als beta-tester 😉).

Ik heb een document gemaakt met daarin 19 verbeterpunten. Het lijkt me niet handig die tekst hier in te voegen. Een bijlage bij een topic lijkt niet mogelijk. Graag ontvang ik een adres waar ik een PDF heen kan sturen.

icon

Beste antwoord door Lisa 21 September 2022, 11:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lex Augusteijn, super leuk om te lezen hoe tevreden je over het internet bent! 😁 Hartstikke fijn dat je ons van feedback wilt voorzien omtrent tv, want ik wil dat je ook daar maximaal tevreden over bent. Dankjewel dat je de moeite neemt om deze punten met ons te delen. Je kunt dit mailen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Geef je een seintje als je hebt gemaild? Dan pak ik het graag verder op. Zo zet ik namelijk vaker feedback door naar onze tv-specialisten, dus ik wil dit met liefde verder doorzetten zodat dit kan worden aangepakt. 

Hi @Lex Augusteijn, super leuk om te lezen hoe tevreden je over het internet bent! 😁 Hartstikke fijn dat je ons van feedback wilt voorzien omtrent tv, want ik wil dat je ook daar maximaal tevreden over bent. Dankjewel dat je de moeite neemt om deze punten met ons te delen. Je kunt dit mailen naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Geef je een seintje als je hebt gemaild? Dan pak ik het graag verder op. Zo zet ik namelijk vaker feedback door naar onze tv-specialisten, dus ik wil dit met liefde verder doorzetten zodat dit kan worden aangepakt. 

Hoi @Lisa,

Ik heb het document nog wat aangevuld en verstuurd. Je kunt het bij jullie klantenservice opvragen. Het is een hele waslijst, maar zal hopelijk bijdragen tot het volwassener maken van T-Mobile TV.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lex Augusteijn, helemaal top - ik heb hem gespot! Het ziet er heel goed en overzichtelijk uit, dus hier kunnen mijn collega’s zeker iets mee. Zodra ik weet of en welke punten doorgevoerd/meegenomen gaan worden, dan laat ik dat zeker aan je weten. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 🎈

Reageer