Feedback voor testversie 1.3.2121 voor Android en Amazon Fire TV

  • 21 December 2022
  • 12 reacties
  • 392 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 5731 reacties

We hebben weer een nieuwe testversie beschikbaar voor de Android TV app en voor de Amazon Fire TV! Deze nieuwe versie bevat een aantal oplossingen voor de bugs/wensen die nog openstonden:

  • Er is een nieuwe instelling toegevoegd om het stereo geluidsvolume gelijk te kunnen stellen met het ervaren geluidsvolume van Dolby.
  • Er zijn diverse verbeteringen voor Cloud Opnemen.
  • Er zitten probleemoplossingen in voor versneld afspelen geluid en / of niet synchroon afspelen van beeld en geluid.

Installeer de App via één van de onderstaande links:

Via een Android toestel: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl.
Via de webbrowser: https://play.google.com/apps/testing/com.tmobile.tv.nl.

Wij horen heel graag jullie ervaringen over deze testversie. Laten jullie het hier weten als jullie ergens tegenaan lopen? Merci! 


12 reacties

Reputatie 2

Ik heb een Samsung QE55Q6FNA smart TV uit 2018. Toen bij ons T-Mobile thuis werd aangesloten heeft de monteur de beschikbare app geïnstalleerd. Deze app is uit 2021 en zit vol met bugs. Zo moet je, als je TV wilt kijken, altijd eerst de TV resetten anders doet de app het niet. Je kunt er niet mee opnemen, ondanks aan de TV gekoppelde SDD, het zappen werkt verkeerdom. Juist het eerste probleem kaakt dit een waardeloos verhaal. Ben van plan hierom T-Mobile te dumpen. Internet is stabieler dan bij Ziggo maar dit is niet te doen. Ik heb automatische updates aanstaan maar nooit kwam er een nieuwe versie. Ik heb hier al vaker over geklaagd. 

Nu zie ik hier dat er een nieuwe app moet zijn. Had dat even gezegd! Deze staat niet in het Samsung menu. Ik heb die ellenlange link overgetypt (voortaan een bit.ly graag) n dan moet ik inloggen met een Google account. Daar heb ik geen zin in, ik wil de T-Mobile app! Maar goed, toch gedaan. Dan krijg ik te horen dat er geen apparaat gekoppeld is. Logisch want wij hebben geen Android, wij hebben hier allemaal Apple. 

Kortom, die nieuwe app krijgen we niet aan de praat. En nu ben ik nóg bozer. Wat een ellende? Hoe krijgen wij een app die werkt op onze TV? Dit kan zo echt niet langer!

 

@HansVanBuuren

Deze test versie gaat om de T-mobile TV app voor Android TV en Fire TV.

Android TV is o.a. een platform wat draait op de wat recente Sony en Philips TV,s. En nog een paar andere merken.

Helaas niet op een Samsung TV.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Misschien moet je dan een t-mobile tv kastje / decoder erbij nemen welke gewoon met een HDMI kabel met elke type tv kan worden verbonden.

@Lisa

Ik heb gelezen dat je T-mobile gaat verlaten als medewerker.

Ik vindt dit ontzettend jammer.

Je bent een goede aanvulling op het T-mobile forum.

Ik wens je een mooie jaarwisseling. 🍹 en alvast een gelukkig 2023.

 

 

 

Reputatie 2

Dacht lange tijd dat Samsung op Android draaide. Maar het is Tizen. Lekker dan! Ik begrijp dat T-Mobile een jaar geleden een heel buggy versie voor Samsung op de markt heeft gebracht om klanten binnen te halen en deze vervolgens nooit meer aangepast heeft. Deze hele community hier staat vol met mensen met hetzelfde probleem en T-Mobile doet of hun neus bloedt. Doorlopend het verhaal dat er een update aankomt. Leugens leugens leugens. Ja, jij ook, Lisa! Ik ga binnenkort weer terug naar Ziggo. Hun internet is totaal instabiel waardoor je je Netflix regelmatig moet herstarten maar een TV app die het niet doet, dat kan echt niet. Het kan dus toch, slechter dan Ziggo. Gefeliciteerd!

 

Moderator edit: je bent nu al meermaals gewaarschuwd in meerdere topics. Dit is de laatste keer dat we je waarschuwen. Indien je nogmaals een ander topic spamt, gaan we over op een ban.

Reputatie 2

Misschien moet je dan een t-mobile tv kastje / decoder erbij nemen welke gewoon met een HDMI kabel met elke type tv kan worden verbonden.

Echt niet! Ik heb hier een perfecte smart TV en dan gaan we er een lelijk kastje op aansluiten met een eigen afstandbediening? Heb je wel eens een Samsung afstandbediening gezien? 

Reputatie 2

Ik ga nog even op de juiste plek op deze community kijken of T-Mobile nog aan het bewegen te krijgen is. Dit is blijkbaar niet de plek. 

Reputatie 7

Hi @HansVanBuuren, heel erg goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Dit is zeker niet de bedoeling, dus hier ga ik je bij helpen. Allereerst: excuses voor de verwarring. Zoals @peter-keetfm aangeeft, is deze testversie enkel voor Android en de Amazon Fire TV. Ik hoop dat ik jou binnenkort ook kan verbiljden met een testversie voor Samsung. Zodra hier meer over bekend is, dan laten we dat direct weten. Voor nu wil ik er in ieder geval voor zorgen dat je snel probleemvrij bent. Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En als je de tv niet reset, wat gebeurt er dan precies? Kun je hier een filmpje van delen via WeTransfer, zodat we het probleem goed inzichtelijk kunnen brengen? Weet dat ik hier graag achteraan ga, want ik wil dat het ook bij jou goed werkt. 

Ik wil je wel vragen om te reageren volgens de richtlijnen van de Community. Zo hoop ik dat je respectvol kunt blijven reageren en wil ik je erop attenderen dat spammen niet is toegestaan: 

Hi @peter-keetfm, wat een ontzettend lief berichtje - heel erg bedankt! 😁 Dit vind ik heel erg fijn om te lezen. Ik wil jou ook een heel mooi 2023 wensen en klop tot 20 januari vooral nog bij me aan. Dan help ik je nog met alle liefde. 

Reputatie 1

Zou iedereen de handdoek in de ring hebben gegooid? Of is er een oplossing gevonden voor dit hardnekkige probleem? Het is al 2 maanden geleden dat de laatste reactie er stond… Neemt iemand van T-mobile Lisa's draad over?

Voor mij is dat drukken op de knop Herstart niet zo'n probleem, als de TV-functionaliteit (het menu achter het TV-beeld, waar ik mijn opnames kan bekijken, plannen en account info heb) maar gewoon zou werken. Nu is het steeds weer afwachten of het wel werkt. En soms wordt er ook niet gevraagd om een herstart (ondanks dat het 24 uur geleden is dat de TV aan stond)… een verademing! En afgelopen week werd mijn opname die ik aan het kijken was, ruw onderbroken door het verzoek om de herstart… (was door medewerker Sjors al voorspeld als mogelijkheid) >> Prompt weer 2 dagen problemen… 

Sjors had het over een probleem bij Samsung… , die weigerde een update te maken “te weinig klachten” . Hij stuurde mij wel netjes de linkjes naar deze community posts… Zo weet ik dat ik dus inderdaad niet Alleen op de Wereld ben in deze (kon ik me ook niet voorstellen, al kreeg ik sinds oktober 2022 wel die indruk van alle medewerkers die ik tot nog toe heb gesproken). Tijd om een consumenten programma als Radar in te schakelen lijkt me… Dat ze daar eens uitzoeken waar de schoen (app) wringt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fietstaxi TV, goed dat je dit weer aankaart. Zou je mij kunnen vertellen wat voor tv je hebt en welke versie hier op zit? Heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor graag van je terug.

Reputatie 1

Zie dossier Kenmerk: 2370/ZKG11739

 

daar staat alle informatie in die je nodig hebt… en dus ook het antwoord op jouw vragen (maar dat kon je niet weten). Dossier loopt namelijk al een tijdje en de vragen die jij stelt zijn uiteraard ook al eerder aan de orde gekomen (en per mail beantwoord).

😉

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fietstaxi TV, bedankt voor je snelle reactie. Hier is al langere tijd vraag naar! In de laatste update van het onderzoek op 6 februari zie ik dat ze nog bezig zijn samen met Samsung. We wachten zo te zien op de bevindingen en issues van Samsung voor dit model voordat we verder kunnen. Er is hier een speciaal topic voor: 

 

 

Hier worden alle nieuwe updates in geplaatst door mijn collega Demi. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, hoor ik het graag!

Reageer