Beantwoord

foutcode 632122

  • 15 September 2021
  • 2 reacties
  • 352 Bekeken

Sinds een aantal maanden krijg ik elke keer de foutcode 632122: Sessie verlopen. Log opnieuw in. Als ik via Google Chrome tv-anywhere kijk. Behoorlijk irritant als je net een spannende sportwedstrijd zit te kijken. 

Heb vorige week al telefonisch contact gehad met de klantenservice maar heb daar nog niets concreets over terug gezien dat er ook iets aan gedaan wordt. 

 

Ik gebruik zelf Google Chrome versie 93.0.4577.63 (is net geüpdate) 

Kan iemand mij vertellen waarom ik er elke keer uit wordt gegooid en hoe ik dit oplos. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 September 2021, 10:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bart.Touwen 

Helpt het wissen van cookies/cache legen niet of misschien via een andere browser proberen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bart.Touwen, van harte welkom op de Community!

Top dat je het hier checkt, zo kunnen we de kennis van alle users gebruiken om je te helpen. Maak je gebruik van wifi of een bekabelde verbinding wanneer je TV Anywhere web gebruikt op de PC/laptop? Ervaar je die foutmelding overigens ook wanneer je inlogt op andere apparaten? Misschien een vrij overbodige vraag, maar je bevindt je op het moment van streamen wel in de Europese Unie, toch?

Hoeveel internetsnelheid is er bekabeld beschikbaar wanneer je de webversie van TV Anywhere opent? Dit kun je checken aan de hand van een speedtest:

De handleiding is alleen voor een test op een laptop of computer.

  1. De computer bedraad aansluiten;
  2. De speedtest uitvoeren;
  3. Schermafdruk maken van de resultaten en opsturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl;
  4. Het gaat dan om de screenshots:
    - Bureaublad met ‘ipconfig’ scherm
    - Bureaublad met ‘taakbeheer’ scherm
    - Webbrowser met resultaat snelheidstest

__SPEEDWIN__
__SPEEDMAC__

Laat het me weten als ik je verder kan helpen en probeer zeker de tip van @Waqqas uit! 😎