Beantwoord

Geen tv sinds update 24 aug

  • 4 October 2021
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Sinds de up date van 24 augustus  kunnen wij geen tv meer kijken. We hebben al tig keer gebeld met klantenservice,  we hebben nieuw model en tv kastje ontvangen,  monteur is geweest en nog steeds is het probleem niet opgelost. Klantenservice is echt onder niveau hoe zij je te woord staan. Elke keer hetzelfde antwoord, de back office is er mee bezig en zodra het is opgelost krijgt u een bericht. Nou inmiddels 6 weken verder en nog steeds niet opgelost. Ondertussen betaal je voor een dienst die je niet kunt gebruiken. Ben dit nu echt spuugzat!!! Was altijd tevreden over tmobile tot de laatste update.  Echt triest dat men zo met de klanten omgaat. Ga me nu maar toch kijken naar wie ik ga overstappen want dit schiet niet op.....

icon

Beste antwoord door BeMu 4 October 2021, 22:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Difaatje  Vergeet niet dat 95% en hoogst waarschijnlijk nog meer van de bezetting bij elke provider bestaat uit goed willende scholieren en studenten welke alleen maar mogen antwoorden volgens een strikt protocol.

Daarnaast zijn er een paar die wel enige kennis van zaken hebben zolang het maar niet te moeilijk word, dit komt helaas bij alle providers voor en vaak ook bij andere bedrijfstakken met een klantenservice.

Maar de vraag is dan waarom nu pas actie terwijl het zich al afspeelt vanaf 24-08, zou ik in de zelfde situatie komen, dan krijgt mijn provider max 2 werkdagen om het op te lossen anders is het einde oefening.

Reputatie 7

Hi @Difaatje, dankjewel dat jij hier je verhaal ter gehore brengt! Ik had echt heel graag een andere ervaring gelezen, mijn excuses hiervoor. Weet dat ik mij jouw gevoel zeker kan voorstellen, dus ik heb gelijk voor je gekeken of ik je al kan voorzien van een update. Heel erg bedankt voor jouw engelengeduld de afgelopen paar weken. Dit issue blijkt gecompliceerder te liggen en wordt momenteel door een andere afdeling onderzocht. Weet dat er alles aan wordt gedaan om jouw tv zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Het lastige is dat zodra een verzoek is ingediend, het inderdaad afwachten is vanaf dat moment. Maar het is uiteraard niet de bedoeling dat jij daar het gevoel aan overhoudt alsof er niks wordt gedaan. Ik heb aan één van mijn collega's van de technische dienst gevraagd of er een nieuwe update kan komen die ik aan je mee kan geven. Zo weet jij hopelijk waar je aan toe bent. 

Weet dat ik heel graag een compensatie voor je indien, zodra dit probleem is opgelost. Jij hoeft namelijk uiteraard niet te betalen voor de periode dat jij geen gebruik kon maken van je tv. Lukt het wel om tot die tijd gebruik te maken van TV Anywhere? Ik hoop dat je op die manier niets hoeft te missen, totdat jij definitief probleemvrij bent. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wil namelijk dat jij weer helemaal tevreden wordt en hoop echt dat wij je snel kunnen verblijden met goed nieuws! 

@BeMu geen actie? Ben al vanaf eind augustus bezig maar elke keer zeggen ze dat de backoffice ermee bezig is en vervolgens hoor je niks. 

@Lisa bedankt voor je reactie maar wat jij aangeeft heb ik al tig keer moeten aanhoren. Ik wil concreet weten hoe lang dit nog gaat duren. Ik wil een oplossing!!!!! Anders zet ons in godsnaam weer op het oude platform. 

Ik heb ook totaal geen zin meer om jullie klantenservice te bellen.  Heb al een paar keer gehad dat de verbinding wordt verbroken. 

1 keer zelfs 54 min in de wacht en wederom verbinding verbroken. Echt schandalig!

 

We hebben inderdaad de tv any where maar hoe zie je dat voor je met 2 kinderen,  daarvoor is dat helemaal niet geschikt!

Bij deze nogmaals, wat gaan jullie doen om dit op te lossen. ??

Reputatie 7

Hi @Difaatje, dankjewel voor je terugkoppeling! Ik snap dat je na deze tijd een concrete oplossing wilt horen. Graag communiceer ik open en eerlijk en kan ik je nu jammer genoeg niet voorzien van een heldere oplossing. Zoals ik heb aangegeven, heb ik contact gehad met één van mijn collega's van de technische dienst omdat ik je hier heel graag bij wil helpen. Ik heb te horen gekregen dat dit issue momenteel echt nog steeds wordt onderzocht en dat de oplossing nog niet voor het oprapen ligt. Wij doen er dus alles aan, maar op dit moment kan ik je dé oplossing nog niet geven. Als ik je kon overzetten naar het oude platform, dan deed ik dat direct. Dit is alleen niet mogelijk. 

Via deze weg help ik je met liefde verder, zodat jij niet meer met de klantenservice hoeft te bellen. Ik hoor dan ook heel graag wat ik voor nu voor je kan betekenen en respecteer elke keuze. Ik hoop uiteraard dat je toch nog wilt afwachten op de uitkomst voor het onderzoek, maar ik kan me voorstellen dat je geduld op een gegeven moment op is. Als jij aan mij laat weten welke stap jij nu wilt zetten, dan ga ik voor je aan de slag. Mijn excuses, want ik had je graag voorzien van een update met positief nieuws! 

@Lisa 

Hoi Lisa. 

ik heb je een privébericht gestuurd, zou je mij aub zsm antwoord willen geven. 

 

alvast bedankt 

gr Fatima 

Reputatie 7

Hi @Difaatje, zojuist ben ik teruggekomen op je privébericht! Ik had echt gehoopt dat jij inmiddels weer van je tv kon genieten. Zoals ik net al in een privérbericht aangaf, zie ik dat je abonnement op 27-10-2021 stopt, dus ik hoop toch heel erg dat ik je voor die tijd nog kan verblijden met het nieuws dat het issue is opgelost. Zodat je de laatste dagen van je abonnement nog van de tv kunt genieten.

Als je verder nog vragen hebt, trek dan gerust aan de bel. De Community helpt je heel graag! ❤