Beantwoord

geen tv zenders beschikbaar na upgrade

  • 13 December 2021
  • 21 reacties
  • 261 Bekeken

9 december nieuwe media converter en modem geïnstalleerd door monteur. Daarna geen internet en dus ook geen tv. Elk dag gedaan met  mobile, zou allemaal snel opgelost worden. Zaterdag morgen bleek dat het netwerk omgezet moest worden, lang verhaal kort: de techneuten zijn er maandag weer (#%€@). Vanmorgen nog steeds probleem weer gebeld kreeg mededeling dat het binnen een week opgelost zou worden! Tot mijn verbazing vanmiddag een e-mail ontvangen mededeling: probleem opgelost. Ja dacht het niet, geen zenders beschikbaar. Heb er nu toch goed de balen van. Wat een onkunde.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 14 December 2021, 10:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

21 reacties

Reputatie 7

Hi @Tom_meul, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Wat balen om te lezen dat de start van jouw nieuwe abonnement zo verlopen is, excuses hiervoor. Ik wilde meteen aan de slag gaan om je hierbij te helpen, maar ik zie dat één van mijn collega's van de klantenservice mij is voorgeweest vanochtend. Er is een verzoek ingediend voor onze technische dienst om dit issue op te lossen. Zij gaan hun uiterste best doen om dit te verhelpen. Ik ga heel erg duimen dat jij over enkele dagen weer optimaal van jouw tv kan genieten. Geef hier vooral een seintje wanneer jij alle zenders weer kan bekijken, want dan maak ik graag een vergoeding in orde voor de dagen dat jij geen tv hebt kunnen kijken. Als ik tot die tijd nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten. Ik help je met alle liefde! 😊

Beste Lisa, ik ben geen nieuwe klant. De problemen zijn ontstaan doordat er een nieuwe media converter en modem zijn geplaatst ivm internet snelheid van 500 MB naar 1 GB. Blijkbaar is T-Mobile niet in staat om zoiets vlekkeloos uit te voeren. Hierdoor afgelopen donderdag de Europa cup wedstrijden moeten missen en dat vind ik niet leuk.

Gr Tom.

Zit ondertussen een week zonder tv zenders en hoor verder NIETS van T-Mobile. Dit is gewoon een wanprestatie, je verkoopt iets terwijl je niet in staat bent om het te producten!

Reputatie 7

Hi @Tom_meul, dankjewel voor de terugkoppeling! Yes, ik bedoelde met een nieuw abonnement inderdaad deze nieuwe snelheid. Ik had heel graag iets anders gelezen en wil je zeker niet het gevoel geven dat er niks gebeurt. Heel goed dat je dit aangeeft, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik checkte dan ook gelijk of ik al een update met je kan delen, maar het onderzoek is nog in volle gang en het duurt altijd enkele dagen tot het succesvol is afgerond. Excuses hiervoor! Ik kan me helemaal voorstellen hoe rot dit is, dus ik hoop echt dat mijn collega's van de technische dienst de boosdoener snel kunnen opsporen. Weet dat zij echt hun best doen om dit zo snel mogelijk te fixen! 

Beste Lisa, alweer een dag voorbij en nog steeds geen tv zenders. Heb ondertussen de incasso terug laten boeken misschien dat dat de snelheid ten goede komt.

Hoe moeilijk kan het zijn om het tv pakket toe te kennen aan mijn aan IP nummer 10.73.94.182?

Goedemorgen, ondertussen dag 11 na een internetsnelheid upgrade en nog steeds geen beschikbare tv zenders, GEEN berichten van T mobile over status………………...ongelooflijk. Ga maar eens naar opties kijken.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Tom_meul Sorry dat je nog geen update hebt gehad! Ik zal de update vanuit de technische dienst hier met je delen:

“TV Box staat niet aangesloten op modem of via router of switch aangesloten, graag adviseren om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten op het modem. Het kan ook zijn dat de TV Box niet aangesloten staat op het stopcontact, in dat geval graag adviseren om de TV Box op stopcontact aan te sluiten. Wij kunnen anders geen support leveren. als de TV Box wel al aangesloten is, dan ligt het waarschijnlijk aan de TV Box en kunnen we de TV Box swappen.”

Laat je mij weten hoe de vork in de steel zit? Dan kan ik de TV Box voor je laten omwisselen, mocht dit nodig zijn!

Tv box is bekabeld aangesloten maar dat heb ik dag 1 al aangegeven. Dat dit dan 12 dagen moet duren voordat er enige actie wordt ondernomen! Verder heb ik een waarschuwing van jullie gehad ivm het terugboeken van de incasso, welnu ik betaal voorlopig helemaal niets. Zorgen jullie eerst maar dat de "diensten" geleverd worden. Een zeer ontevreden (nog wel) klant.

 

 

 

Nog een nabrander. Zoals ook telefonisch tegen verschillende medewerkers heb gezegd maakt de tv box wel contact met de server maar als ik dan op de tv gids knop van de afstandbediening drukt zegt ie: geen beschikbare tv zenders. Dus het verhaal over de niet aangesloten tv box is exemplarisch voor hoe de 'technische' dienst dit probleem niet oplost.

Dag 13 en nog steeds geen beschikbare tv zenders!

Ondertussen weer twee dagen verder ( dag 15 zonder tv zenders). Gisteren maar weer gebeld met de klantenservice, wederom allerlei excuses gekregen maar NU zou het opgelost worden. Vervolgens tot nu toe GEEN communicatie vanuit T-Mobile. Zwaar teleurstellend.

 

Reputatie 7

Hi @Tom_meul, ik had echt ontzettend gehoopt dat jij inmiddels van een goedwerkende tv aan het genieten was! Excuses voor deze late reactie, ik zie dat dit topic tussen wal en schip is beland. Zojuist heb ik meteen gekeken wat de status van het issue momenteel is, want ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Mijn collega van de klantenservice heeft opnieuw het verzoek ingediend voor de technische dienst en heel helder aangegeven dat jij alle zenders nog steeds niet kan bekijken na de vorige handeling die jullie verricht hebben. Het is uiteraard niet de bedoeling dat er niet (goed) met jou gecommuniceerd wordt, dus ik blijf vanaf nu hiervoor in the lead. Ik heb vanochtend ook een collega van de technische dienst aan de mouw getrokken met het verzoek om dit met spoed op te pakken. 

Mijn collega van de klantenservice houdt ook het onderzoek in de gaten, maar graag houd ik ook een extra oogje in het zeil. Dit issue duurt al erg lang, dus ik hoop echt dat de oplossing nabij is en ik je hiermee kan verblijden. Ik ga er alles aan doen om zo snel mogelijke een nieuwe update met je te kunnen delen! 

Beste Lisa, het s bijna niet te geloven maar we hebben weer tv zenders. Ik zou wel graag willen weten wat het technische verhaal achter de "storing" is en wat uiteindelijk de oplossing was. Verder wacht ik nog met betalen totdat ik van jou gehoord heb wat de compensatie is voor drie weken geen volledig product te hebben gehad en de opgelopen ergernis en frustratie. Op basis van deze antwoorden zal ik besluiten of ik wel of niet klant blijf.

Tom.

 

Reputatie 7

Hi @Tom_meul, ik ben echt heel erg blij om dit te lezen! Ik heb het onderzoek er gelijk bij gepakt en het bleek dat de 'favorieten’ aan stonden. De technische dienst heeft dit vervolgens gedeactiveerd en dit heeft gewerkt. Er speelde dus geen algemeen probleem, maar doordat deze functie aan stond kon jij de zenders niet bekijken. Ik vind het erg fijn dat dit mysterie is ontrafeld. Om deze oorzaak zou ik normaliter eigenlijk geen vergoeding in orde kunnen maken. Echter geef jij zelf ook aan wat voor frustratie dit jou heeft opgeleverd en heeft dit onderzoek enige tijd geduurd, dus wil ik heel graag coulant zijn. Zojuist heb ik dan ook de tv abonnementskosten van de afgelopen weken vergoed. Je kunt dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Ik hoop ontzettend dat jij na deze ruwe start optimaal van jouw nieuwe abonnement kunt gaan genieten. Laat het mij gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen, want ik help je heel graag! 

Beste Lisa, je blijft me verbazen. Als provider zul je er rekening mee moeten houden dat klanten de favorieten optie gebruiken. Dus ga je upgraden dan zal je daar rekening mee moeten houden nu lijkt het alsof het aan mij ligt terwijl jullie niet weten wanneer je wel en niet een upgrade kunt uitvoeren. Ik blijf dit een hiaat in de technische kennis vinden en vind de geboden compensatie niet proportie met de geleden ellende die door jullie onkunde is veroorzaakt. Dus.......

Reputatie 7

Hi @Tom_meul, merci voor jouw terugkoppeling! Ik had gehoopt dat je helemaal tevreden zou zijn met deze terugkoppeling, aangezien ik juist coulant voor je wilde zijn. Een verdere financiële vergoeding kan ik niet voor je in orde maken en ik hoop dat je dat begrijpt. Omdat ik uiteraard wel wil dat je het nieuwe jaar met een blij gevoel in gaat, heb ik nog een kleinigheidje voor je geregeld. Hint: houd de deurbel dit weekend in de gaten. Voor nu wil ik je alvast een hele mooie jaarwisseling toewensen en klop vooral aan als je nog andere vragen hebt! 🎇

 

Beste Lisa, ik wil je bedanken voor jouw inspanning. Ik blijf het heel vreemd vinden dat de technische dienst zo onbekwaam is dat ze niet weten onder welke omstandigheden ze een upgrade kunnen uitvoeren. Ze maken zich hier erg makkelijk van af door alles op de klant af te schuiven. Maar goed ik hou rover op. Bij een goed alternatief ben ik weg als klant want bij deze service verlening (dat is helaas het verkeerde woord want er is weinig technische service) voel ik me als klant geen klant meer maar lijkt het of ik er voor jullie ben terwijl jullie er voor mij (de klant) zouden moeten zijn. Toch de beste wensen voor het nieuwe jaar ik neem jou persoonlijk niets kwalijk.

Reputatie 7

Hi @Tom_meul, allereerst: nog de beste wensen! Heel graag gedaan. Graag wil ik je nog laten weten dat ik dit intern heb aangekaart, zodat dit hopelijk een volgende keer eerder gecheckt kan worden. Ik zie dat er vanochtend contact met jou is opgenomen voor een nieuwe TV Box die jouw kant op komt en dat jij vervolgens overgezet kan worden op het nieuwe tv-platform. Ik hoop dat jij nog meer plezier kan hebben van het nieuwe platform. Weet dat je altijd met al je vragen bij mij terechtkunt. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan zeker aan mij weten! 😊

@Lisa Hallo Lisa. Vandaag de deur verrassing gehad. Mijn vrouw was er heel blij mee. Dank daarvoor en het helpt om toch maar klant te blijven.

Gr Tom.

Reputatie 7

Super leuk om te lezen @Tom_meul! Heel graag gedaan en ik ben blij dat je toch graag klant wilt blijven. En je weet het, als er iets is: dan hoor ik het graag en ga ik je verder helpen!