Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelVerschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelHi
Hey
Dank.
Ik ga het proberen in de gaten te houden. Het vervelende alleen is dat het geen standaard gedrag is.
Soms gebeurt het maar meestal niet. Ik heb ook geprobeerd het te reproduceren bij dezelfde opname, zelfde door te spoelen reclameblok en dan gebeurde het niet.
Enfin, nogmaals, ik hou het in de gaten.
Groet!
Hi
Hoi
Hoi
Beeld beweegt, geen geluid.
Allemaal geen drama, afspelen stoppen en weer opnieuw starten en dan gaat het gewoon weer goed.
Hi
Dankjewel!
Hi
Thanks voor deze aanvullingen. Dit klinkt niet als iets dat hoort, dus dit heb ik doorgespeeld naar mijn collega. Hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug. Fijn dat je daarnaast het wegvallende geluid ziet afnemen bij opnames, maar ik wil er naar toe dat dit bij geen enkele opname voorkomt. Zou je de opnames waarbij dit gebeurt hier willen plaatsen? Inclusief de datum/tijdstip en programma/zender. Dan kan ik hier verder mee aan de slag!
Hoi
Ik bedoel met dat ouder worden dat de opname datum steeds verder in het verleden ligt.
Zou kunnen dat dit inderdaad bij opnames is van voor 13 mei (toch?) Ik hou het nog even in de gaten.
Daarnaast heb ik ontdekt dat als je binnen een opname vooruit spoelt en daarna snel overschakelt naar achteruit spoelen (omdat ik ben doorgeschoten) en daarna weer laat afspelen het geluid soms niet start. Beeld speelt maar met doodse stilte…. Dit gebeurt bij opnames die reeds gereed zijn.
Wegvallen van geluid bij afspelen van een programma die nog wordt opgenomen gebeurt ook nog steeds maar niet meer standaard.
Hi
Merci voor jouw begrip en geduld. Zodra ik meer hoor over punt 1, dan meld ik het hier. Wat betreft punt 2: de oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden en dit wordt nu verder onderzocht. Dus hopelijk ervaar je snel dat dit issue is gefixt. Wat betreft punt 5: bedoel je hiermee naarmate de tijd van de opname verder verstrijkt? Aangezien je dit bij recente(re) opnames niet ervaart, vermoeden mijn collega en ik dat dit inderdaad de nasleep is van het algemene issue van een tijd geleden.
Hoi
En zoals altijd, ik wil alles en ik wil het nu! 🤣 🤣
Fijne dag verder en smelt niet aankomend weekend….. tegen wie moet ik anders zeuren hè?
Hi
Geniet voor nu van het zonnetje en ik zie graag jouw reactie tegemoet! ☀
Hoi
Ik hoop dat je iets aan het bovenstaande hebt.
Succes!
Hi
Een behoorlijke terugkoppeling, maar zoals je ziet ben ik hier gelijk mee aan de slag gegaan. Voor nu is mij alles helemaal helder, op een paar kleine aanvullingen na. Als jij het zelf prettiger vindt om hier volgende week over te bellen, dan plan ik uiteraard graag weer wat met je in. Laat het vooral weten waar jouw voorkeur naar uit gaat. Er wordt in ieder geval aan gewerkt, dat kan ik je verzekeren. Alleen wil ik dat deze issues structureel bij je wegblijven.
Ik hoop dat je ondanks deze punten van een heel fijn weekend gaat genieten! 💪
De een na oudste opname (The taking of Pelham 123 of zoiets) loopt na een minuut of 10 vast en dan moet ik de box weer helemaal herstarten. Ook modem reset helpt niet.
Hi
Daar ben ik weer….
In plaats van oplossingen van de bestaande problemen is t-mobile alleen maar in staat de situatie te verergeren.
Wat constateer ik nu weer:
Nou ja, je leest het al, weer een overdaad aan rotzooi dus.
Wat gaat tmobile hier nu eindelijk eens aan doen? Graag geen verhalen over er nog dieper induiken….
Ga maar eens rondkijken of er niet een beter systeem / box voorhanden is.
Nog een paar maanden en dan heb ik deze shit al 2 jaar volgehouden.
Ik hoor graag. Je mag me uiteraard ook bellen als je meer info wilt.
Hi
Nogmaals bedankt voor jouw tijd van vandaag en ik spreek je snel weer. Geniet van deze dag! 😊
Hi
Hoop het bericht tijdig te zien…. je mag ook een app of sms sturen. Tot maandag.
Hi
Je kunt me maandagmiddag (tweede helft) bellen. In de ochtend en of eerste helft van de middag zit ik waarschijnlijk in de auto. Ik heb wel een carkit maar wil graag zonder afleiding van verkeer en zo met je van gedachten wisselen.
Dinsdag is waarschijnlijk een stuk lastiger.
Ik hoop dat het lukt!
Ik ga er van uit je m’n nummer hebt.
Fijn weekend en tot maandag middag dan maar.
Hi
Ik hoor graag of ik jou maandag of dinsdag kan bereiken en welk tijdstip jou goed uitkomt. Laat je dit aan mij weten? Dankjewel!
Hoi
Het is of de duvel er mee speelt. GIsterenavond wilde ik een nieuwe opname bekijken en (via de browser) en ik rolde bijna van mijn stoel. De opnames die de laatste keer waren verdwenen waren weer terug. Geloof me, toen ik constateerde dat ze verdwenen waren (ook via de browser) heb ik alles gedaan wat in mijn vermogen lag om dat te herstellen. Cookies verwijderd, chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, noem maar op. Ze waren echt weg maar zijn weer terug.
Over die compensatie: natuurlijk wil ik die en zo veel mogelijk. Wat ik echter belangrijker vind is dat jullie producten en service sterk zal verbeteren. Je zult het niet zeggen (nooit je eigen nest bevuilen) maar ik weet zeker dat jij het ook allemaal bagger vindt. In ieder geval, beledig me niet nog een keer met ± € 5,00.
Dat niet terugbellen dat is echt een schandvlek. Een professionele organisatie die koeien met gouden hoorns beloofd op de website en in de reclame uitingen en dan vervolgens op deze wijze met klanten omgaat behoort aan de schandpaal te worden genageld. Geloof me ik snap best hoe het werkt…. winstmaximalisatie, winstmaximalisatie en nog eens winstmaximalisatie.
Ik heb op dit moment een aantal email berichten in voorbereiding om naar een aantal consumentenprogramma’s / organisaties te sturen. Als één en ander niet naar tevredenheid wordt opgelost voel ik mij genoodzaakt deze te versturen.
Ik bedoel onder meer de reclame code commissie, Kassa, Radar en de Consumentenbond. Ik kan mij voorstellen dat dit als een dreigement overkomt bij je maar het is niets persoonlijks.
Heel simpel, waarom wordt ik niet gewoon gebeld…….. Is dat nu zo moeilijk? Of is er niemand die de kennis, kunde, verantwoordelijkheidsgevoel of bevoegdheden heeft om zo’n gesprek te voeren?
Nou ja, genoeg stof tot nadenken lijkt me….
Ik ga ervan uit dat ik snel iets verneem.
Hi
Wat betreft een passende compensatie, hier ben ik met een collega momenteel naar aan het kijken. Ik kan je niet alle kosten vergoeden vanaf 2020 en ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Zodra ik uitsluitsel heb over de vergoeding, dan hoor je het meteen.
Gisteravond was het weer zo ver. Na het verwijderen van een wat oudere opname van Binnenste Buiten (dag of 12 oud) wilde ik naar een andere opname gaan kijken via tv anywhere op mijn laptop.
Wederom waren alle opnames verdwenen.
Hoe kan het nu dat het voor de derde keer gebeurt? Ik heb bewust gisteravond geen post gedaan omdat ik dingen graag beschaafd hou. Wat was ik gruwelijk kwaad. Het blijft een drama. Waarschijnlijk is er nog steeds geen backup. Oh, sterker… er is wel zeker geen backup. Ongetwijfeld zal er na de laatste conversatie hierover niets zijn veranderd. Immers jullie laten het bagger product gewoon voor wat het is.
Daarnaast, en dat vind ik minimaal net zo erg, is de belofte om mij te bellen nog steeds niet ingelost.
Ik wil al mijn geld terug sinds oktober 2020. Jullie product is schandalig en de customer care is beneden alle peil. Sterker, er is helemaal geen customer care. T-mobile? Schandalige organisatie. Incompetent en onbetrouwbaar.
En… beledig mij nu niet met een compensatie van weer € 5,10 (zoals de laatste). Ik ben het stadium van “een kinderhand is gauw gevuld al ver voorbij”.
Doe er iets aan!
Hi
Om het wegvallende geluid van opnames aan te pakken, zou ik je willen vragen om enkele voorbeelden hiervan naar mij door te zetten en deze niet te verwijderen. Dan kan ik de technische dienst hier nogmaals voor aansturen, want ik wil dat dit probleem definitief bij je gaat verdwijnen. Ik zie aan onze kant dat wij ook een vergoeding voor jou in orde hebben gemaakt voor de opnames die uit het niets zijn verdwenen. Ik wil je laten weten dat als het issue met het wegvallende geluid bij opnames is opgelost, ik hier ook een vergoeding voor aan ga maken.
Voor jou ook een heel mooi weekend! Zelf ben ik er donderdag pas weer, dus daarvoor zullen mijn collega's jou verder helpen en ik help je graag donderdag weer verder. Je kunt altijd bij me aankloppen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.