Beantwoord

Geluid valt geregeld weg bij interactief tv gebruik

  • 27 August 2021
  • 190 reacties
  • 2683 Bekeken

Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken. 

icon

Beste antwoord door Lisa 25 February 2022, 15:54

Bekijk origineel

190 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, ik kan mij helemaal voorstellen dat het lastig is om dit in de gaten te houden als het sporadisch optreedt! Maar super dat je dit toch wilt gaan doen. Al is het maar één zender/programma, dan kan mijn collega al gelijk verder gaan met testen. Dus ik duim dat je dit kan achterhalen. Al klinkt het raar om te zeggen, want ik wil aan de ene kant natuurlijk helemaal niet dat je dit ervaart haha. Merci weer voor de moeite! 😊

Reputatie 2

Hey @Lisa 

Dank.

Ik ga het proberen in de gaten te houden. Het vervelende alleen is dat het geen standaard gedrag is.

Soms gebeurt het maar meestal niet. Ik heb ook geprobeerd het te reproduceren bij dezelfde opname, zelfde door te spoelen reclameblok en dan gebeurde het niet.

Enfin, nogmaals, ik hou het in de gaten.

Groet!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, ik wil je graag laten weten dat mijn collega hier verder mee gaat testen! Heel fijn dat je dit al zo snel kon doorspelen. Mocht je ook nog specifiek een zender of programma kunnen noemen en tijd/datum van de opname, dan zou dat super zijn. Mijn collega kan dan gerichter testen. Zodra ik een terugkoppeling van haar krijg, dan ben je de eerste die het hoort. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @AdriO, bedankt voor het doorgeven van de gevraagde info! Ik speel het door naar Lisa zodat het maandag meteen verder opgepakt kan worden. Nog een mooi weekend toegewenst!

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

  1. TV Box
  2. Heel verschillend maar zeker niet bij allemaal
  3. Verschillend maar ook (vrij) recente opnamen.
  4. Pijl naar rechts om vooruit te spoelen (16x, 32x of 64x),
    doorschieten,
    Afspelen
    direct door naar terugspoelen met pijl links
    Afspelen op (ongeveer) de juste plek.

Beeld beweegt, geen geluid.

Allemaal geen drama, afspelen stoppen en weer opnieuw starten en dan gaat het gewoon weer goed.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, vandaag tijdens de tv-meeting heb ik het punt van het doorspoelen besproken! Mijn collega's zijn dit gelijk gaan testen, maar komen deze bug zelf niet tegen. Kan je hiervoor wat aanvullende informatie doorgeven? Dan kunnen wij dit uitvoerig verder gaan testen om dit op te lossen.

  • Ervaar jij dit op de TV Box of in TV Anywhere? 
  • Op welke kanalen of bij welke programma's ervaar je dit? 
  • Wanneer is deze opname gemaakt? 
  • Kan je heel specifiek de handeling uitleggen? Ga je echt van vooruitspoelen naar achteruitspoelen of druk je bijvoorbeeld eerst op play na het vooruitspoelen? 

Dankjewel! 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, helemaal helder! Ik snap 'm en super dat je dit in de gaten gaat houden. Ik hoor het graag als je hier nog iets opmerkelijks in opvalt. 

Thanks voor deze aanvullingen. Dit klinkt niet als iets dat hoort, dus dit heb ik doorgespeeld naar mijn collega. Hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug. Fijn dat je daarnaast het wegvallende geluid ziet afnemen bij opnames, maar ik wil er naar toe dat dit bij geen enkele opname voorkomt. Zou je de opnames waarbij dit gebeurt hier willen plaatsen? Inclusief de datum/tijdstip en programma/zender. Dan kan ik hier verder mee aan de slag! 

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

Ik bedoel met dat ouder worden dat de opname datum steeds verder in het verleden ligt.

Zou kunnen dat dit inderdaad bij opnames is van voor 13 mei (toch?) Ik hou het nog even in de gaten.

Daarnaast heb ik ontdekt dat als je binnen een opname vooruit spoelt en daarna snel overschakelt naar achteruit spoelen (omdat ik ben doorgeschoten) en daarna weer laat afspelen het geluid soms niet start. Beeld speelt maar met doodse stilte…. Dit gebeurt bij opnames die reeds gereed zijn.

Wegvallen van geluid bij afspelen van een programma die nog wordt opgenomen gebeurt ook nog steeds maar niet meer standaard.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, ik hoop dat jij afgelopen weekend ook niet gesmolten bent haha! Ik vond het heerlijk, dat zonnetje. Jij ook? Weet dat ik zeker niet vind dat je zeurt en dat ik juist blij ben dat wij hier samen zo goed contact over hebben. Zo zorgen we ervoor dat jouw ervaring verbetert en daar worden wij allebei blij van. 

Merci voor jouw begrip en geduld. Zodra ik meer hoor over punt 1, dan meld ik het hier. Wat betreft punt 2: de oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden en dit wordt nu verder onderzocht. Dus hopelijk ervaar je snel dat dit issue is gefixt. Wat betreft punt 5: bedoel je hiermee naarmate de tijd van de opname verder verstrijkt? Aangezien je dit bij recente(re) opnames niet ervaart, vermoeden mijn collega en ik dat dit inderdaad de nasleep is van het algemene issue van een tijd geleden. 

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

  1. Top, we wachten het weer even af.
  2. OK
  3. Dat klopt, deze lagen ook in die periode.
  4. GRRRRRRRR (lol)
  5. Tsja, da’s een lastige… bij recente opnames heb ik inderdaad geen last. Echter het lijkt wel alsof het optreed als de opname ouder wordt. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
    Het speelt natuurlijk al een hele tijd….. 
  6. Ok, thanks…
  7. Mooi. Ik hoop dat het inderdaad nu een keer goed uitpakt.

En zoals altijd, ik wil alles en ik wil het nu! 🤣 🤣

Fijne dag verder en smelt niet aankomend weekend….. tegen wie moet ik anders zeuren hè?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, heel fijn dat je weer zo helder jouw feedback hier deelt! 

  1. Dit heb ik aangegeven bij de specialisten en zij zoeken verder naar deze oorzaak en oplossing. Gelukkig werkt het wel als je het als enkele opname maakt, maar ik ga er alles aan doen dat dit bij een serie opname verholpen wordt. 
  2. Geen probleem, daar kan jij natuurlijk niks aan doen. Dan gaan we verder aan de slag met de informatie die we wel hebben.
  3. Merci voor de aanvulling. Als je nog kan nagaan of de datum van Binnenste Buiten ook tussen 24 april en 13 mei lag, dan weten we of het aan het issue van toen lag. De opnames tussen deze periode zijn niet meer te herstellen jammer genoeg. 
  4. Goed om te weten wat de datum van de opname was. Deze valt dan onder het issue van toen en kan niet meer hersteld worden. Excuses hiervoor!
  5. Mijn collega heeft aangegeven dat als jij dit ervaart met opnames die tussen 24 april en 13 mei liggen, dat dit dan nog komt door het algemene probleem van die periode. Klopt het dat je hier met recente(re) opnames geen last van hebt? 
  6. Deze feedback ga ik voor je doorzetten, zodat dit hopelijk meegenomen kan worden. Merci voor het meedenken!
  7. Hier kan ik je inmiddels iets tofs over vertellen. Hier staan mooie improvements voor op de planning die mede dankzij jou op de agenda zijn gekomen. Mijn collega's zijn het ermee eens dat hier een flinke verbetering in mogelijk is, mooi nieuws dus. 

Geniet voor nu van het zonnetje en ik zie graag jouw reactie tegemoet! ☀

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

  1. Wat denk je van altijd en iedere dag? Dat is wat ik meemaak. Ik stel het nu iedere dag als enkele opname in en dat gaat wel goed.
  2. Ik kan hier niets specifiek over melden. Het treed random op, verschillende zenders, verschillende tijdstippen. Dat helpt lekker hè?
  3. Het zijn eigenlijk bijna allemaal handmatige opnmaes (films) die dit probleem opleveren. Alleen het Progamma ‘Binnenste Buiten’ op NPO2, die als serie opname stond ingesteld leverde ook dit probleem op. Het lijkt te maken te hebben met de ouderdom van de opname.
  4. The taking of Pelham 123 was, net als Red (sorry dat ik eerder zei dat het de 27e was), van 23 april 2022
  5. Veel succes met dat item. Het is een vervelende maar niet onoverkomenlijk. Alhoewel…… 
  6. Dat betekent dus dat hier ook niet zorgvuldig omgegaan wordt met de data. Shame on t-mobile. Oplossing zou kunnen zijn om de klanten waarbij een update wordt uigevoerd hierover per mail te informeren. Dan kan een ieder zelf bepalen of ze de settings nog een keer bekijken en zonodig aanpassen. Ik ga er tenminste van uit dat t-mobile weet welke kastjes er van een update zijn voorzien. Als dat niet zo is en er als zodanig geen bericht over gestuurd kan worden…… mmmm Moet ik er nog meer over zeggen? Nee toch? Je snapt vast wat ik bedoel.
  7. Good job, my friend! lol. Bedenk wel dat ondanks dat ik misschien de enige ben die hierbij de vinger op de zere plek leg, dit al jullie klanten betreft.

Ik hoop dat je iets aan het bovenstaande hebt.

Succes!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, jeetje - dit is zeker niet de kant die het op zou moeten gaan! Merci dat je weer zo helder de punten hebt geadresseerd, zodat hier actie op ondernomen kan worden. Ik behandel ze graag op volgorde en heb nog wat aanvullingen voor je die gaan over de punten die jij eerder al aanstipte.

  1. Dit punt heb ik een poosje terug aangegeven bij mijn collega's naar aanleiding van jouw eerdere feedback. Mijn collega's kwam dit niet bekend voor, dus ze proberen uit te zoeken waarom dit kan. Hiervoor wil ik je dan ook vragen of je enkele datums/tijdstippen kan delen waarbij dit is voorgekomen. Deze specifieke voorbeelden hebben mijn collega's nodig om verder te kunnen gaan met het onderzoek, want wij willen dit echt opsporen en bestrijden. 
  2. Momenteel speelt dit issue al enige tijd en daar balen wij enorm van. Vandaag tijdens de tv-meeting heb ik nog gevraagd om een status update, maar de leverancier is nog steeds druk bezig om dit te verhelpen. Hier hebben meerdere klanten last van, dus dit algemene probleem heeft de hoogste prioriteit gekregen. Het helpt onze technische dienst enorm als er nog meer heldere voorbeelden worden doorgespeeld. Dus mocht je specifiek een programma/zender hebben op een bepaald tijdstip/datum die die aantoonde, dan hoor ik dat heel graag of zie ik daar graag een filmpje van tegemoet. Merci! 
  3. Kan je aangeven of hier gaat om een handmatige opname of een structurele? Dit punt heb ik vandaag nog voor je besproken bij onze tv-meeting. Mijn collega's hebben onlangs het issue van Cloud Opnames die niet werkten, opgelost. Maar oudere opnames die zijn hierdoor jammer genoeg niet meer terug te halen. Hiervoor dien ik graag een compensatie in, waarbij ik twee maanden Cloud Opnemen voor je vergoed. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Klopt het dat je met de huidige opnames geen problemen hebt? Graag hoor ik nog de datum van deze oudere opnames, zodat ik zeker weet dat dit te maken heeft met het algemene issue van een tijd terug. 
  4. Dit heb ik behandeld in punt drie. Zou je nog kunnen laten weten van welke datum The taking of Pelham was? Dan ga ik dit uitpluizen voor je. 
  5. Hiervoor heb ik vanmiddag een call staan met een collega om uit te zoeken of dit te maken heeft met het algemene issue van laatst. Als dit er niet mee te maken heeft, dan wil ik uiteraard dat dit heel snel wordt verholpen.
  6. Ook dit ben ik gelijk voor je uit gaan zoeken en na gaan vragen of dit veranderd kan worden. Jammer genoeg is dit een gegeven en kan je dit niet vastpinnen, sorry hiervoor. 
  7. De back-up voor Cloud Opnemen, het verwijderen van herhalingen & start- en eindtijd opschuiven van een opname: deze punten heb ik al voor je doorgezet, zoals ik onlangs aangaf. Mijn collega's hebben dit meegenomen, maar konden nog niet concreet zeggen of en wanneer dit aangepast kan worden. Ik heb het in ieder geval nog eens onder de aandacht gebracht voor je!

Een behoorlijke terugkoppeling, maar zoals je ziet ben ik hier gelijk mee aan de slag gegaan. Voor nu is mij alles helemaal helder, op een paar kleine aanvullingen na. Als jij het zelf prettiger vindt om hier volgende week over te bellen, dan plan ik uiteraard graag weer wat met je in. Laat het vooral weten waar jouw voorkeur naar uit gaat. Er wordt in ieder geval aan gewerkt, dat kan ik je verzekeren. Alleen wil ik dat deze issues structureel bij je wegblijven. 

Ik hoop dat je ondanks deze punten van een heel fijn weekend gaat genieten! 💪

Reputatie 2

@Lisa 

De een na oudste opname (The taking of Pelham 123 of zoiets) loopt na een minuut of 10 vast en dan moet ik de box weer helemaal herstarten. Ook modem reset helpt niet.

Reputatie 2

Hi @Lisa 

Daar ben ik weer…. 

In plaats van oplossingen van de bestaande problemen is t-mobile alleen maar in staat de situatie te verergeren.

Wat constateer ik nu weer:

  1. Opnemen van het 20:00 uur journaal
    Op het moment dat ik deze als serie instel wordt zoals je weet het 18:00 uur nieuws ook ingesteld (het icoontje wordt in de gids getoond). Deze wordt echter niet (meer) opgenomen.
    Het 20:00 nieuws wordt wel opgenomen maar niet als serie. Ik moet deze instelling dus dagelijks herhalen.
  2. Het geluid loopt regelmatig weer niet synchroon bij het kijken via begin gemist.
  3. Oudere opnames lopen vast, iedere keer op hetzelfde punt. Ik kan dan alleen maar de box spanningsloos zetten en opnieuw starten om de boel weer los te krijgen. Als ik dan de moed heb om dat programma opnieuw te starten gebeurt hetzelfde.
  4. Nog oudere opnames, bijvoorbeeld mijn laatste (Red van 27 april jl (Veronica) wil gewoon helemaal niet starten. Ik heb hem nog even laten staan voor jullie onderzoek.
  5. Je kunt tijdens het kijken naar een oudere opname nauwelijks tot niet doorspoelen. Alleen direct naar een aantal minuten verder springen werkt nog.
  6. Regelmatig (als jullie opdaten of herstarten?) is mijn Audio Setting verloren gegaan. Hij staat dan weer standaard op Stereo in plaats van op Dolby AC3.

Nou ja, je leest het al, weer een overdaad aan rotzooi dus.

Wat gaat tmobile hier nu eindelijk eens aan doen? Graag geen verhalen over er nog dieper induiken…. 
Ga maar eens rondkijken of er niet een beter systeem / box voorhanden is.
Nog een paar maanden en dan heb ik deze shit al 2 jaar volgehouden.

Ik hoor graag. Je mag me uiteraard ook bellen als je meer info wilt.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, ontzettend bedankt voor het fijne telefoongesprek van vanmiddag! Graag plaats ik hier nog even een resumé van mijn actiepunten:

  • Ik heb zojuist een vergoeding voor je in orde gemaakt waarin ik voor 6 maanden de tv-abonnementskosten heb vergoed. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement
  • Ik heb zojuist aangegeven bij onze technische dienst dat je nog last hebt van wegvallend geluid bij Cloud Opnames die al zijn afgelopen. Je gaf al aan dat dit zich nog sporadisch voordoet. Mocht je dit weer ervaren, dan hoor ik graag van je op welke zender dit was en wanneer dit zich voordeed. 
  • Ik geef de feedback door aan mijn collega's omtrent back-ups van Cloud Opnames zoals je mij via de telefoon aangaf. Dit zal ik ook meteen bespreken bij de volgende tv-meeting. Ik houd je op de hoogte van wat hierin mogelijk is! 
  • Onlangs gaf ik al bij je aan dat het tv-platform het niet ondersteunt om herhalingen van opnames te verwijderen. Dit ga ik toch nog eens adresseren bij onze tv-specialisten om te kijken of we dit in de toekomst tóch kunnen veranderen. 
  • Ik ga nog eens bij mijn collega's aangeven of wij ervoor kunnen zorgen dat de start- en eindtijd van een opname opschuift, zodat een opname pas begint op het moment dat het daadwerkelijk begint en stopt wanneer de aflevering is afgelopen. Dit heb ik al eens eerder voor je aangesneden, maar ook dit punt gooi ik aankomende vrijdag nog eens op tafel. 
  • Zojuist heb ik ook bij één van mijn collega's laten weten dat je issues ervaart bij het opnemen van het 20.00 uur Journaal. Ik ben nog in afwachting van een reactie van hoe het kan dat soms ook het 18.00 uur Journaal wordt opgenomen in plaats van het 20.00 uur Journaal en soms zowel die van 18.00 uur als die van 20.00 uur. Hier kom ik ook nog bij je op terug. 

Nogmaals bedankt voor jouw tijd van vandaag en ik spreek je snel weer. Geniet van deze dag! 😊

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, hopelijk heb je ook van het mooie weer genoten dit weekend! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin een voorstel van de tijd om jou te bellen. Laat het gerust weten wat jou goed uitkomt. Ik spreek je vanmiddag! 

Reputatie 2

Hoop het bericht tijdig te zien…. je mag ook een app of sms sturen. Tot maandag.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, helemaal perfect! Staat genoteerd. Op maandagmorgen stuur ik je dan nog even een berichtje van de precieze tijd. Ik spreek je maandag via de telefoon! 💪

Reputatie 2

@Lisa Fijn dat je me gaat bellen. Eindelijk actie!

Je kunt me maandagmiddag (tweede helft) bellen. In de ochtend en of eerste helft van de middag zit ik waarschijnlijk in de auto. Ik heb wel een carkit maar wil graag zonder afleiding van verkeer en zo met je van gedachten wisselen.

Dinsdag is waarschijnlijk een stuk lastiger.

Ik hoop dat het lukt!

Ik ga er van uit je m’n nummer hebt.

Fijn weekend en tot maandag middag dan maar.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, dankjewel voor de terugkoppeling! Wat ontzettend fijn dat je de opname(s) terug hebt kunnen toveren. Ik wil je graag laten weten dat ik jou zelf ga bellen, aangezien ik geen reactie meer heb vernomen van mijn collega en wij ook veruit het meeste contact hebben gehad samen. Schikt maandagmiddag jou? Dan kunnen we het één en ander telefonisch bespreken om er samen uit te komen. Vandaag bij de wekelijkse tv-meeting kaart ik ook nogmaals het fenomeen dat jij ervaart aan met de hamvraag of collega's dit vaker hebben zien gebeuren. Ik blijf het namelijk net zo'n mysterie vinden als jij en ik wil echt dat jij te allen tijde zonder zorgen van alle opnames kan genieten. 

Ik hoor graag of ik jou maandag of dinsdag kan bereiken en welk tijdstip jou goed uitkomt. Laat je dit aan mij weten? Dankjewel! 

Reputatie 2

Hoi @Lisa 

Het is of de duvel er mee speelt. GIsterenavond wilde ik een nieuwe opname bekijken en (via de browser) en ik rolde bijna van mijn stoel. De opnames die de laatste keer waren verdwenen waren weer terug. Geloof me, toen ik constateerde dat ze verdwenen waren (ook via de browser) heb ik alles gedaan wat in mijn vermogen lag om dat te herstellen. Cookies verwijderd, chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, noem maar op. Ze waren echt weg maar zijn weer terug.

Over die compensatie: natuurlijk wil ik die en zo veel mogelijk. Wat ik echter belangrijker vind is dat jullie producten en service sterk zal verbeteren. Je zult het niet zeggen (nooit je eigen nest bevuilen) maar ik weet zeker dat jij het ook allemaal bagger vindt. In ieder geval, beledig me niet nog een keer met ± € 5,00.

Dat niet terugbellen dat is echt een schandvlek. Een professionele organisatie die koeien met gouden hoorns beloofd op de website en in de reclame uitingen en dan vervolgens op deze wijze met klanten omgaat behoort aan de schandpaal te worden genageld. Geloof me ik snap best hoe het werkt…. winstmaximalisatie, winstmaximalisatie en nog eens winstmaximalisatie.

Ik heb op dit moment een aantal email berichten in voorbereiding om naar een aantal consumentenprogramma’s / organisaties te sturen. Als één en ander niet naar tevredenheid wordt opgelost voel ik mij genoodzaakt deze te versturen.

Ik bedoel onder meer de reclame code commissie, Kassa, Radar en de Consumentenbond. Ik kan mij voorstellen dat dit als een dreigement overkomt bij je maar het is niets persoonlijks.

Heel simpel, waarom wordt ik niet gewoon gebeld…….. Is dat nu zo moeilijk? Of is er niemand die de kennis, kunde, verantwoordelijkheidsgevoel of bevoegdheden heeft om zo’n gesprek te voeren?

Nou ja, genoeg stof tot nadenken lijkt me….

Ik ga ervan uit dat ik snel iets verneem.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, excuus voor de latere reactie! Wat ontzettend rot dat de opnames weer verdwenen zijn. Ik kan mij jouw opmerking voorstellen en ik vind het ook echt heel gek dat dit tot drie keer toe is gebeurd. Ik ben nog in afwachting van een collega met de vraag hoe dit weer heeft kunnen gebeuren en of de oorzaak hiervan toch opgespoord kan worden. Dit is namelijk nu al te vaak bij je gebeurd. Ik heb daarnaast ook mijn collega een bericht gestuurd waarom jij niet bent gebeld, want dat is uiteraard niet de bedoeling. Hier heb ik ook nog geen reactie op gekregen, maar dit blijf ik voor je chasen.

Wat betreft een passende compensatie, hier ben ik met een collega momenteel naar aan het kijken. Ik kan je niet alle kosten vergoeden vanaf 2020 en ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Zodra ik uitsluitsel heb over de vergoeding, dan hoor je het meteen. 

 

 

Reputatie 2

@Lisa 

Gisteravond was het weer zo ver. Na het verwijderen van een wat oudere opname van Binnenste Buiten (dag of 12 oud) wilde ik naar een andere opname gaan kijken via tv anywhere op mijn laptop. 

Wederom waren alle opnames verdwenen.

Hoe kan het nu dat het voor de derde keer gebeurt? Ik heb bewust gisteravond geen post gedaan omdat ik dingen graag beschaafd hou. Wat was ik gruwelijk kwaad. Het blijft een drama. Waarschijnlijk is er nog steeds geen backup. Oh, sterker… er is wel zeker geen backup. Ongetwijfeld zal er na de laatste conversatie hierover niets zijn veranderd. Immers jullie laten het bagger product gewoon voor wat het is.

Daarnaast, en dat vind ik minimaal net zo erg, is de belofte om mij te bellen nog steeds niet ingelost.

Ik wil al mijn geld terug sinds oktober 2020. Jullie product is schandalig en de customer care is beneden alle peil. Sterker, er is helemaal geen customer care. T-mobile? Schandalige organisatie. Incompetent en onbetrouwbaar.

En… beledig mij nu niet met een compensatie van weer € 5,10 (zoals de laatste). Ik ben het stadium van “een kinderhand is gauw gevuld al ver voorbij”.

Doe er iets aan!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @AdriO, wat gek om te lezen dat jij geen gemiste oproep hebt gehad! Heeft mijn collega jou inmiddels wel te pakken gekregen? Ik kan mij jouw tweede punt voorstellen. Als ik dit kon veranderen, dan deed ik dit heel graag. Voor nu lost dat jouw probleem natuurlijk niet op en daar baal ik zelf ook nog steeds van. Nogmaals excuses hiervoor. Het punt voor een back-up ga ik in ieder geval bij een volgende tv meeting bespreken om te kijken of we hier iets mee kunnen. 

Om het wegvallende geluid van opnames aan te pakken, zou ik je willen vragen om enkele voorbeelden hiervan naar mij door te zetten en deze niet te verwijderen. Dan kan ik de technische dienst hier nogmaals voor aansturen, want ik wil dat dit probleem definitief bij je gaat verdwijnen. Ik zie aan onze kant dat wij ook een vergoeding voor jou in orde hebben gemaakt voor de opnames die uit het niets zijn verdwenen. Ik wil je laten weten dat als het issue met het wegvallende geluid bij opnames is opgelost, ik hier ook een vergoeding voor aan ga maken. 

Voor jou ook een heel mooi weekend! Zelf ben ik er donderdag pas weer, dus daarvoor zullen mijn collega's jou verder helpen en ik help je graag donderdag weer verder. Je kunt altijd bij me aankloppen.

Reageer