Beantwoord

Gids in app op Samsung TV blijft hangen

• 10 December 2021
  • 32 reacties
  • 625 Bekeken

Beste forumgebruikers,

Ik heb sinds vorige week TV en internet van T-Mobile via de glasvezel. Bij Ziggo weg gegaan en alles ondergebracht bij T-mobile... Internet bevalt goed, allen TV app gids is een drama. Spijt van overstap….?

Ik heb problemen met de app op de nieuw aangeschafte Oled Tv van Samsung. Deze tv gebruik ik in de woonkamer, en speciaal aangeschaft om de T-mobile app te kunnen gebruiken. De app werkt wel zenders naar boven en naar beneden zappen. Alleen bij het aanzetten van de tv en het selecteren van de gids komt het scherm doorzichtig in beeld en blijft er een radertje draaien. De gids wordt niet opgestart en blijft hangen. Heb al van alles geprobeerd, een harde reset; de tv dus van spanning af gedurende 20 sec, en daarna weer aan. Modem gereset. App er af en weer erop. Meerdere keren van alles geprobeerd. Wie heeft hier een oplossing voor? Het TV kastje gebruik ik op de slaapkamer en werkt wel goed. Ik wil de app op de tv gebruiken omdat ik het tv kastje niet kan plaatsen. Zo is het geen TV kijken!

Weet iemand een oplossing? Dank je alvast.

icon

Beste antwoord door Lisa 13 December 2021, 12:05

Bekijk origineel

32 reacties

Hoi @Lisa . Helaas een update. De afgelopen 5 dagen heeft de workaround (telkens tv volledig van stroom halen voor minstens 30 sec) gewerkt, maar vandaag al 2 x geprobeerd en dit werkt nu ook niet meer! Wat nu? 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @KHV, dankjewel dat je dit hier deelt en wat rot dat de workaround niet meer werkt! Ik heb meteen gevraagd aan mijn collega’s of er momenteel nog een andere workaround beschikbaar is. Zodra ik hier wat over hoor, dan laat ik het aan je weten. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @KHV, ik ben hier zoals beloofd voor je achteraan gegaan! Momenteel hebben wij enkel deze workararound en kan ik niet een andere tip met je delen, sorry hiervoor. Ik hoor dan graag of deze workaround inmiddels toch weer bij je is gaan werken of ervaar jij nog steeds hetzelfde?  

Bij ons ook aanwezig frame 2021. Hopelijk komt er snel een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Meppel7943, dankjewel voor de toevoeging! Kan je aangeven of de workaround om de tv voor 30 seconden van de stroom af te halen en de App opnieuw op te starten voorlopig nog wel bij je werkt? Deze bug wordt in ieder geval in de volgende firmware uitrol verholpen, het is alleen nog niet bekend wanneer dit zal zijn. Ik hoop dat we hier snel meer over zullen horen! 

Hallo, hier dezelfde problemen. Is sinds twee weken van "af en toe" niet werkend naar "continu" niet werkend gegaan. Voorgestelde workaround werkt hier ook niet. Grote beperking van de (betaalde) functies. Mijn type: QE75QN85AATXXN. Mijn tv is bekabeld met een nieuwe netwerkkabel. Eerder dit jaar van ziggo naar jullie gegaan. 

Reputatie 7
Badge +4

Merci voor de melding @Wilster73! Ik hoop dat ik binnenkort in dit topic kan delen dat de oplossing eraan komt. Deze bug wordt in een volgende versie van de App verbeterd, maar ik durf niet te zeggen wanner dit exact gaat zijn. Dit gaat er in ieder geval zeker aankomen. Excuses voor het ongemak!

Reageer