Beantwoord

Groene knop

  • 7 June 2021
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Mijn moeder heeft net als ik al een paar jaar T-Mobile Thuis. Nu is zij een tijd geleden omgezet naar het nieuwe T-Mobile TV. Als zij radio wilde luisteren drukte ze op de groene knop om te wisselen naar radio. Dit werkt nu niet meer. Voor haar is dit de makkelijkste manier.

Komt dit nog terug naar de oude afstandsbedieningen of moet deze omgeruild worden naar een nieuwe?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 June 2021, 16:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RayTMobile, welkom op de Community!

Je kon bij ons vorige platform (Interactieve TV) inderdaad naar de radio switchen met die groene knop, echter die groene knop heeft nu als functie om 24 uur terug te gaan binnen de TV-gids. Sorry voor het ongemak, ik kan me goed voorstellen dat dit nu even wennen is voor je moeder! Gelukkig kun je met de nieuwere afstandsbediening net zo makkelijk tussen TV en radio switchen, namelijk met de TV/RADIO-knop:

Ik zal je moeder meteen een nieuwer model afstandsbediening toesturen, dan kan ze straks weer lekker makkelijk overgaan op haar favoriete radiozenders.

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met de postcode, het huisnummer, de geboortedatum en de laatste vier cijfers van je moeders IBAN, alsjeblieft? Dan komt de nieuwe ab er zo snel mogelijk aan! 😄

Reageer