Beantwoord

interactieve box hapert / slechte service van de klantenservice


  • Anonymous
  • 0 reacties
Sinds mijn overstap naar t-mobile heb ik vnl. ergernis en ellende ervan ervaren.
De interactieve box hapert en lijkt niet werkend te krijgen. Opnames worden niet weergegeven, tijdens tv kijken blijft de zender hangen wanneer je zapt of het ene wordt wel opgenomen en het andere weer niet.
Gisteren wederom maar gebeld en heeft t-mobile het ding gereset. Het resultaat is dat de opnamefunctie het nu helemaal laat afweten. Omdat al werd verwacht dat het niet ging werken zou er een nieuwe worden verstuurd. Doordat het ding eerdere storingen nu van daarvoor weer had besloot ik dit kenbaar te maken. Dit met de gedachte dat men wat deze info. bruikbaar was.

Een oudere volwassen (?) medewerker snauwde me af en ging verder met betutteling toen ik aangaf hier niet van gediend te zijn. Ik kreeg niet de tijd om mijn verhaal te doen. Op vragen hoe het verder zal gaan werd ik als een verstandelijk gehandicapt kind aangesproken.
Laat elke medewerker van t-mobile zich realiseren dat deze dankzij de klanten worden betaald !
Een beetje fatsoen en respect is wel op zijn plaats. Het is in mijn nog hele korte overstap niet de eerste maal dat ik op dergelijke wijze ben toegesproken! ik vind het op zijn plaats om dit openbaar kenbaar te maken.
Ik hoop de rest van het jaar niet meer te hoeven bellen naar t-mobile maar ik vrees al het ergste.
Deze overstap zal voor 99% hooguit 1 jaar zijn. Dit is helemaal aan t-mobile zelf te danken!
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 August 2017, 11:03

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 6
@horizon
Dit lijkt op een geval bij een andere klant waar ook de aangegeven DSL lijnsnelheid hoog genoeg zou zijn, maar in een internet snelheidstest ruim onder de 20Mbps bleef en dan dus haperende TV functionaliteit.
Reputatie 7
Badge +1
@Horizon, je geeft aan dat er geconstateerd is dat je bitrate veel te laag is, dat is ook met name de voornaamste reden waarom ik zelf nooit maar dan ook nooit voor DSL zal kiezen voor mijn tv en internet.
In mijn optiek zijn en blijven glasvezel en coax de enige breedband diensten welke voldoende capaciteit hebben voor goede tv streams en behoorlijke internet snelheden, ik weet dat KPN tegenwoordig ook wat pruts met VDSL of wat er op lijkt, maar dat blijft prutswerk.
Reputatie 6
@BeMu
Wat bedoel je met "VDSL of wat er op lijkt" ? wat voor ITU standaard heb je het over?
Reputatie 7
@horizon,

Bedankt voor de update en mooi dat er nu eindelijk schot in de zaak zit! :D

Houd je ons op de hoogte?
Dat zal ik zeker doen, Sander.
Hoe lang duurt het totdat t-mobile contact met mij opneemt?

tmoesel, volgens de monteur kan een oplossing zijn om de huidige ingang af te sluiten en de andere te activeren. Hij vertelde dat er vaak twee ingangen of aansluiting aanwezig zijn.

BeMu, eerder heb ik al de redenen voor mijn overstap vermeld. Er is nog een reden en dat zijn simpelweg de kosten. Het komende half jaar ben ik nu alleen al € 180 goedkoper uit dan voorheen. Alle aanbieders ( en dat zijn er een hoop) bieden dergelijke pakketten aan. Het is aan hen om dit ook probleemloos en werkend aan te bieden aan de klant.
En eerlijk is eerlijk, de beeldkwaliteit is nu subliem. De HD zenders zijn ook echt HD en bij de vorige aanbieder was het verschil niet te zien. Hoe het kan weet ik niet maar het is een heel groot verschil. De rest werkt prima. Nu die box nog...
Reputatie 3
@horizon,

fijn dat er bij jouow iig al wel een keer hardware is vervangen.
Dat durven ze bij mij helaas nog niet aan. Waarom is me geheel onduidelijk.
Een monteur is helaas bij mij nog uitgebleven terwijl wij dagelijks naar brokkelige tvbeelden zitten te kijken...
Hopelijk biedt dit forum dan ook voor jou uitkomst, dikkedikkie. Na enkele berichten op dit forum kwam er spoedig beweging in de zaak. Mijn complimenten daarom aan Sander die dit heeft bewerkstelligd.

De monteur van KPN heeft de aansluiting ( wandcontactdoos) vernieuwd want er was sprake van de nodige oxidatie op de aansluitpunten. Alles lijkt nu naar behoren te werken. Opname is te maken en af te spelen, zappen gaat nu ook en ook terugspoelen. Het blijkt dat het ook mogelijk is om twee programma' tegelijk op te nemen en elders te kijken. Ik dacht dat dit alleen voor klanten met glasvezel mogelijk was dus is dit een mooie meevaller. Als het zo blijft werken ben ik tevreden. De beeldkwaliteit is nogmaals super.

Iedereen bedankt voor het reageren en het meedenken aan oplossingen.
Reputatie 7
@dikkedikkie en @horizon

Iedereen heeft recht op een goede service. Die probeer ik dan ook altijd te geven. Dus erg graag gedaan! Het doet mij goed om te lezen dat jouw ervaring 180 graden is gedraaid, horizon. 🙂 Bedankt voor het delen van je ervaringen. Zo'n oplossing, daar doe ik het voor!

Bij dikkedikkie gaan we (via een omweg 😉 ) ook de TV Box vervangen. Ik hoop dat we voor hem binnenkort ook zo'n oplossing kunnen vinden. Work in progress!

Reageer