Beste,
deze melding krijg ik..332196 you are not in a copyrighted geographical location.
En
failed to Play PVR content 332999. Bij iCloud opname kijken.
de tv box werk nu wel een keer..
wat te doen?
bedankt
mvg,
bas
Beste,
deze melding krijg ik..332196 you are not in a copyrighted geographical location.
En
failed to Play PVR content 332999. Bij iCloud opname kijken.
de tv box werk nu wel een keer..
wat te doen?
bedankt
mvg,
bas
Hi
Ik hoor graag van je terug, alvast bedankt!
Nee ik heb niets geïnstalleerd..
Top, dank je wel
Hi
Ik krijg deze foutcodes alleen op de iPhone en iPad.
gelukkig doet de tvbox het (nog)
daar heb ik al heel veel problemen mee gehad..
Hallo,
via het mobiel netwerk doet hij het en via de WiFi (op mijn thuis adres) geeft hij meldingen..
de app is al opnieuw geïnstalleerd maar levert niets op.. ik ben blij dat de tvbox het wel doet.
onlangs deed hij het 2 maanden aan een stuk niet.. toen gaf hij dezelfde meldingen maar zowel op de app als tvbox.
toen was er een monteur aangevraagd en gepland,,,, 2 dagen voor zijn bezoek deed hij het ineens.. en kort daarna exact hetzelfde verhaal…
toen deed hij het weer ineens spontaan maar niemand heeft iets gedaan of weet ergens vanaf..
heel raar..
Willen jullie weer 2x een voucher zenden om te kunnen internetten? Dan kunnen we iig tv kijken op een ipad via 4g… dank u
Hi
Beste Tommy,
voor nu werkt het weer (gelukkig)
hoe zou dat moeten?? Wellicht dat ik dat voor de volgende keer kan proberen.
gr bas
Hi
Hoi Tommie,
Sorry je andere bericht lees ik nu pas.
niks werkt, geen zender en ook niets van de opnames. Hij opent de app wel en laat alles zien maar zodra je iets wilt kijken werkt niets meer alleen maar dezelfde foutcodes..
Hoi
Ik vermoed dat je snel weer ongeremd kan genieten! 😃
Op de laptop krijg ik dezelfde melding met het nummer 632196.
beide hetzelfde ipadres. Laptop en iPhone.
ik heb een 12 mini en een iPad van goed een jaar oud.. beide volledig bij met de updates.
Hallo,
na het opnieuw opstarten van de modem werkt onze tvbox weer niet meer… zelfde foutcode..
willen jullie aub nog een keer helpen?
En hoe moet ik de apparaten uitloggen?? Als het daar aan ligt want ik snap het niet.. op een app en telefoon bedoel je?? Of ergens anders..
hoop dat de tv weer snel werkt..
Hallo,
ik heb alles uitgelogd, 2x telefoon 2x iPad en op de tv box. Niks heeft geholpen. Ook de kabels eruit gehaald van de WiFi en tv box… wat nu??
Hey
Hi
Hoor graag of dit geholpen heeft! Talk soon.
Hoi Tommie,
ik heb/had deze vandaag al 3x geprobeerd…
geen resultaat..
alleen de tvbox is (wel een keer afgemeld) aangemeld, alle andere staan afgemeld
Beste Cal,
ik heb geen VPN,, in ieder geval niet vanuit mijzelf.. of is het een instelling van jullie?
ik weet niet wat ik nu moet doen.. Kunt u helpen?
Hoi Tommie, (ook nog een reactie in deze lopende kwestie, zodat het afgelopen kan worden)
ik wil u bedanken voor de hulp en snelle reacties.
Nu doet de tv het weer maar dan weet met zender blokkades.. code invoeren..
internet blijft een probleem . Soms doet hij het en soms niet. Met of zonder kabel het is regelmatig iets.. hierdoor kon ik bv vrijdag mijn werk thuis niet uitvoeren.
al met al heb ik een overstap aangevraagd. Ik stap af van Tmobile want de ergste problemen zijn al sinds juni maar ook al van ervoor. Ik hoop dat het bij de volgende aanbieder probleemloos werkt..
Dit heeft me te veel tijd gekost maar ook veel ergernis…..
toch bedankt, gr bas
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.