Beantwoord

kom niet in mijn opnames

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

kom al een tijd niet in mijn opnames 

al gebeld gehad maar nog steeds geen oplossing

blijft op zwart beeld, tevens werkt al maanden terugkijken niet werkt 5 minuten dan error

icon

Beste antwoord door Lisa 7 June 2022, 13:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @keanowings, hartstikke goed dat jij je ook via deze weg meldt! Excuses voor deze problemen. Gelukkig kan ik je laten weten dat mijn collega's van de technische dienst enorm druk bezig zijn om het issue met de opnames structureel op te lossen, dus dit heeft onze volledige aandacht. Ik hoop dan ook dat je heel snel weer merkt dat dit is verholpen. 

Wat betreft jouw tweede punt, hier ga ik ook graag naar kijken. Speelt dit op alle drie de TV Boxen of specifiek op eentje? Ik hoor graag van je of je hiervoor voorbeelden kan geven van programma's / zenders zodat ik dit door kan zetten naar onze technische dienst. Ik wil dat jij zonder problemen tv kan kijken! 💪

hoi klopt op 2 kastjes werkt het niet dan zit je net te kijken en dan stopt hij moet je weer opnieuw proberen

3de kastje weet ik eigenlijk niet de kinderen gebruiken die haast niet

Reputatie 7

Hi @keanowings, dit noem ik nog eens een vliegensvlugge reactie! 😁

Merci voor deze terugkoppeling. Ik wil hiervoor dan ook een verzoek indienen bij onze technische dienst. Hier heb ik alleen nog de bovenste input voor nodig. Zou je mij van een stuk of drie voorbeelden kunnen voorzien van programma's / zenders waarbij je deze error krijgt. Kan je daarnaast misschien ook een foto van de error zelf maken? Ik zie deze aanvullende informatie graag tegemoet, zodat ik aan de slag kan!