Beantwoord

Live TV programma pauzeren om later verder te kijken

  • 24 August 2021
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

We kennen allemaal deze situatie: Je kijkt naar (via je AppleTV) een TV programma live op T-Mobile TV anywhere, het programma (detective) is bijna bij de ontknoping, komt iemand naast je op de bank zitten die jouw programma absoluut waardeloos vindt, of absoluut een ander programma wil bekijken dat op dat moment Live begint.

Je kunt de ander z’n zin geven, je eigen programma stoppen en naar een ander programma gaan en je eigen programma als “Terug kijken” bekijken. Helaas moet je nu het hele programma opnieuw bekijken. Stel het was inclusief reclame een 3-uur durende film, dan baal je eigenlijk als een stekker dat je hebt toegegeven ..

“Later verder kijken” lijkt daarvoor een uitgelezen functie .. ik zie hem alleen nergens, of mis ik iets ..

icon

Beste antwoord door Boris 26 August 2021, 12:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @puupie ,

Ik zie de situatie helemaal voor me en stel me dan ook in om deze nog verder te optimaliseren voor het ultieme kijkgenot! 😉 Het Terugkijken van de programma's zal helemaal moeten lukken via TV-gids op de app. Op die manier kijken is dé manier. Via een afstandsbediening die gekoppeld is, kan worden makkelijk worden gezappt via de nummertoetsen. Wil je bijvoorbeeld naar minuut 100? Dan brengt de combinatie van 1+0+0 je naar die minuut.  

Beste @Boris,

Dank voor je prompte reactie. Op de appleTV kun je verder scrollen op de NPO zenders door te swipen. Wanneer je op andere zenders probeert te swipen volgt de melding “Deze functie is voor deze zender niet beschikbaar” .. De afstandsbediening van de appleTV heeft geen nummertoetsen ..

Reputatie 7

Hi @puupie, namens Boris: heel graag gedaan! Het klopt inderdaad als een bus dat jij niet alle zenders door kunt spoelen, jammer genoeg. Hier zie je eenvoudig bij welke zenders dit wel en bij welke dit niet kan. Ik duim dan dus ook dat wanneer jij toch weer zwicht om de afstandsbediening uit handen te geven, dat het dan bij jou om een zender gaat waarbij je vervolgens wél kan doorspoelen. Weet jij zo voldoende? Laat het gerust weten als jij nog ergens vragen over hebt! 🎈

Reageer