Beantwoord

Migratie nieuwe TV-platform

  • 8 March 2022
  • 9 reacties
  • 172 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemiddag,

Kan ik via deze weg een migratie naar het nieuwe tv-platform aanvragen (dus niet via vlan 640) ?

Dank alvast!


Met vriendelijke groet,
Niels Mauel

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 March 2022, 14:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NMauel 

Dat kan zeker! Een moderator kan je hierbij helpen om de migratie in gang te zetten 😊

Ze zullen hier vanzelf reageren.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @NMauel, tof dat je een account aangemaakt hebt: van harte welkom op de Community! 😄

Om de migratie naar het nieuwere platform, T-Mobile TV, in werking te brengen, dien je enkel Aria 610x TV Boxen te hebben. Omdat je nu geen van die apparaten thuis hebt staan, zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je voordat het migratieproces start, eerst een vervangende TV Box toegestuurd krijgt. Zodra de nieuwe box aangesloten is, ontvang ik graag een seintje van je in dit topic, dan zorg ik ervoor dat de overgang gestart wordt. Het daadwerkelijke migratieproces duurt zo'n twee weken.

De Entone Kamai 510 die je nu thuis hebt staan, mag straks bij een milieustraat afgeleverd worden, of bij het grofvuil worden gezet. 

Ik wacht op je berichtje! 😉

P.s. ik zie dat je nog een Draytek modem gebruikt thuis, daar is natuurlijk niets mis mee, maar mocht je deze willen vervangen voor een Zyxel + Media Converter, laat het alsjeblieft weten. Ik zal er dan voor zorgen dat je de vervanging toegestuurd krijgt én dat deze aangesloten wordt door een monteur - bij Glasvezel mag je zelf niet installeren. 

Dag @Jason ,

Bedankt voor de snelle reactie! Ik wacht het af en zodra de box binnen is zal ik hier een seintje geven!


Met vriendelijke groet,
Niels

Beste @Jason,

Ik heb de nieuwe box ontvangen en is inmiddels aangesloten. Kun jij nu de migratie in gang zetten of moet er nog iets gebeuren?

M.b.t. tot de router heb ik geen vervanging nodig… Dank!

Mvg,
Niels

Reputatie 7

Hi @NMauel, helemaal super dat jij hier het seintje geeft en laat weten dat jij het Draytek modem blijft behouden! Voor de volledigheid wil ik nog kort de voorwaarden met jou delen van de migratie. Als jij hier volmondig ‘ja’ op kan zeggen, dan ga ik gelijk voor jou aan de slag!

Aangezien jij nu bent voorzien van de juiste TV Box, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Daarnaast zul jij geen Teletekst meer ontvangen op het nieuwe tv platform.

Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Ik hoor het graag van je, merci! 😁

Hoi @li_jin9,

Ik ben helemaal akkoord… Cloud Opnemen hoeft niet toegevoegd te worden...

Ik zeg 'Ja’… :wink:

Mvg,
Niels

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @NMauel, bedankt voor je terugkoppeling! 😄

Ik heb de aanvraag voor migratie naar het nieuwere platform in werking gezet en binnen twee weken word je overgezet. Het proces verloopt zoals Lisa hierboven keurig omschreef. Mocht je nog vragen hebben, laat het graag weten. We zitten altijd voor je klaar en pakken elke vraag met veel liefde op!

Hoi @NMauel, bedankt voor je terugkoppeling! 😄

Ik heb de aanvraag voor migratie naar het nieuwere platform in werking gezet en binnen twee weken word je overgezet. Het proces verloopt zoals Lisa hierboven keurig omschreef. Mocht je nog vragen hebben, laat het graag weten. We zitten altijd voor je klaar en pakken elke vraag met veel liefde op!

 

Hoi @Jason ,

De migratie is inmiddels achter de rug. Nieuwe TV platform werkt top!!
Nieuwe kastje reageert een stuk sneller… Heel fijn!

Dank voor de omzetting! Topic mag gesloten worden!

Mvg,
Niels

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @NMauel, dat is superfijn om te horen! 😁👌 Heel veel plezier met het nieuwe platform en geniet van alle mooie zenders. Als ik ooit nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden. Geen dank, heel graag gedaan! 

Dit topic gaat nu op slot.