Beantwoord

mijn tv en radio vallen steeds enkele seconden weg

  • 24 March 2023
  • 2 reacties
  • 326 Bekeken

Ik kijk luister via bekabeld internet via de app dus. Niet via een box

sinds gisteren valt de tv steeds enkele seconden uit, als ik kijk via de cloud naar het opgenomen programma is er geen enkel probleem

ik luister nu naar de radio en ook deze valt steeds weg

icon

Beste antwoord door Henny B. 24 March 2023, 12:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Henny B., super bedankt voor het starten van dit topic. Ik help je verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer je niet ongestoord kunt genieten van jouw abonnement. Begrijp ik het goed en gaat echt om één bepaalde dienst, zoals het luisteren van radio of Live TV kijken? Het lijkt erop dat hij wegvalt op stukken waar internetverbinding voor nodig is. Check daarom eerst dit topic voor het stappenplan bij een wegvallende verbinding. Graag verzoek ik je de verbinding drie dagen te testen nadat je deze stappen hebt gevolgd. Wij zien vaak dat wegvallende diensten vanzelf worden opgelost. Indien de diensten na drie dagen toch nog wegvallen, trek dan aan de bel. 

Lukt het je bijvoorbeeld ook om je televisie bekabeld aan te sluiten op het internet en dan de connectie te checken? Valt de radio of Live TV dan ook weg, of blijft de verbinding stabiel? Ik hoor deze uitkomst dan ook graag, zo ontdekken of het probleem zit in de vaste verbinding of alleen je wifi signaal. Dankjewel!

Naar wat zoeken op het internet heb ik de tv stekker eruit gehaald, 20 seconden gewacht en de haperingen zijn verdwenen. Radio doet het nu weer zonder dat het geluid 2 seconden wegvalt. Alle andere zaken, modem resetten ed hadden niet het gewenste resultaat. Probleem was alleen bij de t-mobile app op de tv.

 

Reageer