Beantwoord

Na installatie glasvezel geen interactie tv meer!


Reputatie 1

Ik heb geen interactieve tv meer via de tvbox na installatie van glasvezel in mijn meterkast, hierdoor leg ik tijdelijk een kabel utp vanuit mijn meterkast naar woonkamer waar de tvbox staat.

 

Heb alles geprobeerd, zelfs contact gezocht met klantenservice maar die moest het doorzetten naar de technische dienst en dat kan zomaar na het weekend worden:(

Iemand nog suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 May 2022, 21:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Arno84 

De tv box werkt niet wanneer de rechtstreeks verbonden met de router? Misschien is het tv abonnement nog niet overgezet op glasvezel, daarmee kan een moderator je helpen.

Reputatie 1

Beste @Waqqas dat is denk ik ook niet gebeurd:( alles doet het voor de rest..weet jij hoe dit bericht een moderator bereikt? Hij is rechtstreeks verbonden via de modem naar de tvbox met een utp kabel.

Zou de klantenservice ook niet kunnen zien of dit het probleem is?

Beste @Waqqas dat is denk ik ook niet gebeurd:( alles doet het voor de rest..weet jij hoe dit bericht een moderator bereikt? Hij is rechtstreeks verbonden via de modem naar de tvbox met een utp kabel.

Zou de klantenservice ook niet kunnen zien of dit het probleem is?

Wat ook het geval zou kunnen zijn is dat TV al wel is gemigreerd naar je glasvezel aansluiting maar je direct omgezet bent van Interactieve TV naar T-Mobile TV. Wat je mogelijk nog even kunt proberen is de ontvanger een reset geven.

Mocht ook dit niet helpen, laat het dan nog even weten. Een moderator (T-Mobile Medewerker) reageert dan z.s.m.

Reputatie 1

Beste @Gerrit078ik heb een reset v/d tvbox uitgevoerd, dit mocht helaas niet werken:(

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Arno84, ik denk dat jouw TV-account nog op DSL ingesteld stond, zoals Gerrit hierboven aangeeft, dit zou met een reprovisie hersteld moeten zijn. Ik heb de reprovisie uitgevoerd. Kun jij de TV Box eventjes van de stroom halen, samen met de witte network terminal en het modem, alsjeblieft? Dan zou het vanmiddag weer moeten werken!

Reputatie 1

Beste @Jason, ik ga zometeen uitvoeren allemaal.

Ik moet de modem eerst vh stroom halen dan het tvbox kastje en de utp kabel.. Moet goed komen:)Ben benieuwd;) Wat bedoel je met network terminal?

Kon je zon reprovisie uitvoeren zonder mijn gegevens?

 

Ik laat het weten.Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +16

@Arno84 Helemaal goed, houd me op de hoogte! De network terminal is de witte Media Converter van Huawei die het modem in verbinding brengt met het glasvezelaansluitpunt (FTU). 

De reprovisie is uitgevoerd doordat ik jouw klantprofiel kon opzoeken met het e-mailadres waarmee je geregistreerd bent op de Community. Zo kan ik direct zien dat het e-mailadres overeenkomt met degene die in ons systeem staat en is de verificatie compleet.

Reputatie 1

Beste @Jasonheb alles wat jij zei uitgevoerd met helaas geen resultaat.

Kan het nog even duren of kunnen we conclusie trekken dat het niet gewerkt heeft?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Arno84 Wanneer je nu weer inlogt op de TV Box, zou je beeld moeten hebben. Het is aan deze kant getest. Het TV-abonnement stond verkeerd geregistreerd, in de verkeerde groep. Dat is nu hersteld!

Reputatie 1

@Jason de wonderen zijn de wereld nog niet uit:) Het doet het weer:):):)Topppp en onwijs bedankt voor je allen jullie reacties en meedenken!!!

De ze topicag gesloten worden;)

Nogmaals dank!!!

Reputatie 7
Badge +16

@Arno84 Kijk dat is nog eens goed nieuws zo voor het einde van de middag! 😁👍👍 

Veel plezier met TV en heel graag gedaan.

Dit topic gaat nu op slot.