is de tv box regeert heel traag op de afstand bediening heb er al nieuwe batterij er in gedaan.
de box al een keer op nieuwe op gestart.
maar als werkt super traag.
graag een oplossing.
met vr,gr
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineelBeste antwoord door Sander
Bekijk origineelDe combi extra's die je had bij Vodafone, die zou je nog steeds moeten hebben. Alleen de extra's met T-Mobile die moeten nog komen, maar als je altijd al bij T-Mobile zat, dan is je aanbod niet minder geworden. Of zie ik iets over het hoofd?Dat zie je inderdaad goed, misschien had ik het er niet bij moeten halen (het voegt niet zoveel toe namelijk).
Wat betreft de instabiele verbinding voor internet en TV, dat is natuurlijk onacceptabel. Blokbeeld is geen optie bij T-Mobile. Dar is er iets aan de hand en dat willen we graag oplossen. Er zit geen apparatuur tussen het modem en de TV Box, toch? Ook een instabiele internetverbinding, dat dienen we te onderzoeken. Of gaat het over wifi? Dan staan hier vele tips. Bekabeld? Dan is er contact met de klantenservice nodig. Je kunt ons bellen, e-mailen of een privébericht met je postcode en huisnummer naar mij sturen.Tussen het modem en de TV's zit inderdaad geen netwerkapparatuur. Met het normale TV kijken was er geen probleem. Het blokbeeld en het slechte geluid was alleen bij films on demand (dat kan ik dus niet meer testen want het zit niet meer op het abonnement om die reden.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.