niet meer aangaan Amolet 515b en wegvallende wifi draytek vigor

  • 1 June 2023
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Sinds de nieuwe update heb ik problemen met de amolet 515b.  Deze wil niet meer aangaan met de knop aan/uit. Ook is de verlichting van de tijdsweergave veel te fel en hinderlijk geworden. Ik las dat hier meer problemen  mee waren.

 

Hetzelfde geld voor onze verouderde draytek vigor 2132 modem. Deze heeft geregeld dat het net of is of het internet even op pauze staat. 

 

Zouden deze apparaten kunnen vervangen worden door goed werkende apparaten? 

 

Mvg maiko

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @Maiko123, welkom op onze Community!

We zijn bekend met de verstoringen op een DrayTek modem, deze kan ik uiteraard voor je omwisselen naar een Zyxel T-50. Hiervoor moet wel een monteur langskomen om de Media Converter te installeren.

 

Ik zie dat je in bezit bent van twee TV Boxen, een Entone Amulet 515 (wat je aangeeft) en de Amino Aria 610, heb je hier geen last van op de 610? Ik ruil de 515 ook graag voor je om naar een 610. Wil je mij laten weten of ik dit in orde kan maken? 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maiko123, welkom op onze Community!

We zijn bekend met de verstoringen op een DrayTek modem, deze kan ik uiteraard voor je omwisselen naar een Zyxel T-50. Hiervoor moet wel een monteur langskomen om de Media Converter te installeren.

 

Ik zie dat je in bezit bent van twee TV Boxen, een Entone Amulet 515 (wat je aangeeft) en de Amino Aria 610, heb je hier geen last van op de 610? Ik ruil de 515 ook graag voor je om naar een 610. Wil je mij laten weten of ik dit in orde kan maken? 

Helemaal goed de oplossing.

 

Een zyxel modem en de 515 ruilen voor de610. 

 

Moet ik hier nog iets voor doen?

 

Mvg maiko

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Maiko123 Hier hoef jij niets voor te doen, ik maak het meteen in orde voor je! 

Reageer