Beantwoord

Niet synchroon beeld en geluid

• 20 June 2022
  • 51 reacties
  • 853 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik zie al veel vragen en antwoorden betreft het niet synchroon lopen van het beeld en het geluid.

Bij ons gaat het bij alle zenders die we kijken mis. We hebben de adviezen zoals beschreven bij dezelfde topics al opgevolgd zonder resultaat.

Wij hebben een Sony televisie en gebruiken de app op de TV.

Het probleem doet zich alleen voor bij de app van T-mobile. Andere app doen het wel goed.

Wij zouden ook aangemeld worden bij de technische dienst.

Groet Antoinette

icon

Beste antwoord door Lisa 21 June 2022, 09:12

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Anton17, merci voor de aanvulling! Allereerst wil ik graag nog de terugkoppeling van mijn collega met je delen. Hij heeft aangegeven dat de synchronisatie issues zo goed als opgelost zouden moeten zijn. Omdat het zich bij jou nog wel voordoet, is het lastig om details te geven over de boosdoener. Ik heb nog een laatste tip in petto, waarmee ik hoop dat we dit euvel definitief de das om kunnen doen. 

In de App kun je per zender de gebruikte bitrate aanpassen. Zou je dit willen proberen? 

1. Bij Opties (tandwieltje) kies je Kwaliteit/Quality in het verschenen menu.
  2. Selecteer vervolgens de hoogste kwaliteit voor het beste beeld/geluid.
  3. Als vervolgens het beeld op de hoogste kwaliteit afspeelt zonder probleem, zou het opgelost moeten zijn. 

Mocht dit niet helpen, dan gaat de technische dienst dit tot op de bodem verder uitzoeken. Omdat jullie de Smart TV App gebruiken, wil ik de volgende informatie bij je opvragen zodat de technische dienst verder aan de slag kan:

• Welke Sony televisie hebben jullie? 
  • Welke afstandsbediening gebruiken jullie? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is te vinden bij de instellingen van de tv)? 
  • Welke versie van de Smart TV App is er geïnstalleerd (ga in de App naar ‘account', ‘instellingen’ en dan naar ‘over’)? 
  • Als je nog terug kunt komen op de tijdstippen en programma's van NPO 1, 2, 3 en de commerciële zenders dan zou dat top zijn. De technische dienst moet echt specifiek een voorbeeld hebben, zodat ze deze erbij kunnen pakken. Wanneer we zeggen dat het zich op alle zenders voordoet, kunnen ze dit niet reproduceren.

Ik wil dit echt voor je fixen! 💪

Reageer