nieuwe platform

  • 26 August 2021
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 2

Wat een deceptie dit nieuwe platform, zo veel minder deze kwaliteit. Al ruim een jaar keek ik er naar uit, maar nu zou ik graag terug willen! 
ik heb een peperdure frame tv hangen van Samsung waarop ik nu blokkerig(alsof er zand op mijn scherm ligt)  tmobile zit te kijken. Zoals je op de foto goed kunt zien is de kwaliteit van het menu zelfs dramatisch. De letters zijn blokkerig, alsof ik een spelcomputer uit 1980 heb aangesloten.  
 

alle gesuggereerde instellingen zoals 1080p maken het eigenlijk alleen maar erger en 1080i is het minst dramatisch. 
 

kan ik terug naar het oude platform of anders korting krijgen op mijn abonnement? Want dit is verre van de kwaliteit die acceptabel is. 
 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@pjobse Mag ik zo vrij zijn te vragen of u bent overgezet middels een migratie of heeft u deze individueel aangevraagd?  Als u deze individueel heeft aangevraagd verbaasd me het daar het al vanaf het begin van de uitrol bekend is dat het nieuwe platform zeer slecht presteert,  dat is ook de reden dat ik ze bij T-Mobile heel duidelijk aan het verstand heb gebracht beslis niet naar het nieuwe platform wil.

Doen ze het wel dan ben ik zo goed als zeker snel weg

Reputatie 2

Ik had weinig keus, kreeg gewoon een mail en ben overgezet.

Reputatie 2

Ook wij hebben hier thuis last van. Al meerdere malen aangekaart maar het lijkt niet door te dringen bij t-mobile. Het is bij mij thuis wel iets verbeterd na de laatste keer. Maar nog zie je veel details van slecht beeld. Zoals jij ook aangeeft blokkerig, vaag en soms flikkeringen in het beeld. 

Reageer