Beantwoord

NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting


De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Martin41 4 January 2023, 09:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

151 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

Ik heb thuis precies hetzelfde probleem met een Samsung TV, de NPO app en T-Mobile thuis.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Is of komt er eventueel een handleiding beschikbaar zo dat we dit zelf kunnen oplossen?

Ik heb de fix toegepast :) 

Hi t-mobile,

Ik heb ook hetzelfde probleem met de NPO app. Zouden jullie dit voor mij ook willen oplossen? Alvast bedankt!

Groet, Kees

Hi t-mobile,

Ik heb ook hetzelfde probleem met de NPO app. Zouden jullie dit voor mij ook willen oplossen? Alvast bedankt!

Groet, Kees

Overigens werkt ook de Internet app op mn TV sinds mn overstap van KPN naar T-Mobile veel minder goed. Hij loopt vast op sites waar ik een filmpje af wil spelen of een livestream wil bekijken. Beeld blijft dan laden. Dit was voor de overstap niet het geval. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jonkerr, de fix zal morgen toegepast worden op het modem. Heb jij een T54 of een T50? In het geval van een T50: deze heeft geen werkende fix. In dat geval zal er iets anders aan de hand zijn.

@Sven-TMT Kun jij deze morgen toepassen, alsjeblieft - indien mogelijk! 😄

Goedenavond T mobile,

Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.

 

Gr. Rob

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond T mobile,

Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.

 

Gr. Rob

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Hoi @Jonkerr, de fix zal morgen toegepast worden op het modem. Heb jij een T54 of een T50? In het geval van een T50: deze heeft geen werkende fix. In dat geval zal er iets anders aan de hand zijn.

@Sven-TMT Kun jij deze morgen toepassen, alsjeblieft - indien mogelijk! 😄

Ha Jason, dank voor de snelle reactie, ik heb een T54 modem!

Reputatie 7
Badge +4

@Jonkerr De fix is bij jouw toegepast. 

Dank Jason voor je reactie.
De locatie is Nederland, Friesland, Leeuwarden, en staat op naam van T-Mobile Thuis. Wat een boeiend inzicht geeft jouw advies. De app werkt goed op mobile en tablet. Heb ook de Smart TV via 'draadloos’ verbinden geprobeerd toen verscheen NOSstart heel kort om dan weer in een  grijs scherm over te gaan.
Werkt de app wel bij andere gebruikers met een Zyxel T54 modem en alleen UTP aansluiting naar de TV?

het werkt bij mij ook niet en ik wordt werkelijk doodziek van tmobile een helpdesk waar een stue slome zitten die nikls kunnen of weten. ik ben 2 weken klant en alles gaat mis pfff

@Jonkerr De fix is bij jouw toegepast. 

Goedenavond T mobile,

Weken geleden het verzoek gedaan om ook bij ons e.e.a. te veranderen waardoor de NPO app weer te gebruiken is. Helaas heb ik nog geen bericht gehad en werkt de app nog steeds niet. Modem is een T54.

 

Gr. Rob

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

waarom voeren jullie die fix niet standaard door bij iedereen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @zeerontevredenklant, ik zie dat je inmiddels in dit topic aan een antwoord bent geholpen door Sven: iptv en npo app start niet op. Graag raad ik je aan om, in lijn met onze huisregels, in het vervolg een vraag tot één topic te beperken zodat het antwoord gericht en adequaat gegeven kan worden. Ik wens je nog heel veel kijkplezier toe!

hoi ik heb ook internet van jullie en bij werkt  de npo app ook niet zou je deze ook bij mij kunnen aanpassen.

bvd

Als Je je klantnummer in je profiel zet (degene die er nu in staat klopt helaas niet) kan ik de fix bij je doorvoeren.

is verandert had het verkeerde er in staan  nu aangepast

 

@Sven-TMT kan de fix ook bij ons worden toegepast? Als het goed is kan je ons klantnummer zien en anders hou ik dit forum in de gaten. Vast bedankt!

@Sven-TMT Ik heb ook de hier aangegeven problemen met NPO start op 2 tv's sinds mijn overstap van KPN naar Tmobile. Het modem is de T54. Kan je de fix ook uitrollen op mijn modem. Klantnr staat in mijn profiel. Vast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT kan de fix ook bij ons worden toegepast? Als het goed is kan je ons klantnummer zien en anders hou ik dit forum in de gaten. Vast bedankt!

Wat je hebt ingevuld is helaas geen klantnummer. Klantnummer bestaat op 3 letters en 5 cijfers. 

@Sven-TMTIk heb ook de hier aangegeven problemen met NPO start op 2 tv's sinds mijn overstap van KPN naar Tmobile. Het modem is de T54. Kan je de fix ook uitrollen op mijn modem. Klantnr staat in mijn profiel. Vast bedankt!

Fix staat erop! 

@Sven-TMT kan de fix ook bij ons worden toegepast? Als het goed is kan je ons klantnummer zien en anders hou ik dit forum in de gaten. Vast bedankt!

Wat je hebt ingevuld is helaas geen klantnummer. Klantnummer bestaat op 3 letters en 5 cijfers. 

@Sven-TMTIk heb ook de hier aangegeven problemen met NPO start op 2 tv's sinds mijn overstap van KPN naar Tmobile. Het modem is de T54. Kan je de fix ook uitrollen op mijn modem. Klantnr staat in mijn profiel. Vast bedankt!

Fix staat erop! 

Top! Het werkt. Kan je ook je eerste lijns servicedesk informeren? Ik heb gisterochtend een half uur als brugman lopen praten tegen iemand daar. Ondanks dat de app op de Samsung tv eerder bij KPN wel werkte en nu met thetering op mijn mobiel ook nog steeds, bleef die gast maar volhouden dat het geen T-Mobile probleem was, maar een NPO probleem. Zonde van onze wederzijds tijd.

 

<edit> Wat is de fix nou trouwens ‘ter leering ende vermaeck'? Is dat een bepaalde poort die open moest worden gezet oid?

@Sven-TMT oeps, verkeerde 😅 nu moet het wel kloppen. Vast bedankt!

@Sven-TMT hier hetzelfde probleem met de NPO app sinds de overstap, kan de fix ook bij ons worden toegepast? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@PietWitz & @Pelk  Fix staat erop! 

Goedendag. Graag ook de NPO fix toepassen op onze router. Zelfde problemen als hierboven beschreven (Samsung TV, NPO app werkt niet meer na overgang naar Tmobile)

@PietWitz & @Pelk  Fix staat erop! 

En het werkt weer, dankjewel!!

Reputatie 7
Badge +4

Goedendag. Graag ook de NPO fix toepassen op onze router. Zelfde problemen als hierboven beschreven (Samsung TV, NPO app werkt niet meer na overgang naar Tmobile)

Fix staat erop! 

 

@PietWitz & @Pelk  Fix staat erop! 

Super dankjewel!!

@Sven-TMT klantnummer bij m'n profiel geplaatst. Hopelijk kun je mij verder helpen! :)

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT klantnummer bij m'n profiel geplaatst. Hopelijk kun je mij verder helpen! :)

Fix staat erop