Beantwoord

Nvidia Shield 2017 met platte afstandsbediening EPG / gids openen

  • 1 January 2022
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 1

Hoi hoi, ik heb een Nvidia Shield android TV 2017 met platte afstandsbediening gekocht en de app werkt goed. 

Maar heb ik wel een EPG / gids ter beschikking? 

Ik zou niet weten welke knop of welke icon ik moet klikken om een dergelijke tabel te krijgen die ik ook op de animo box gebuik om een programma te vinden van een paar dagen terug. 

Zonder EPG heb je niet zoveel aan de shield vergeleken met de huurbox. Dus ik neem aan dat er wel een mogelijkheid geeft om de gids in te kijken? 

Kan iemand me helpen? 

 

icon

Beste antwoord door Jaykay68 5 January 2022, 14:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Jaykay68,

Terechte vraag! Ik denk graag met je mee. Begrijp ik aan je verhaal dat verder alle knoppen op de afstandsbediening verder werken? Wil je met ons jouw afstandsbediening delen? Ik ben erg benieuwd welke dit precies is. Ik hoor het graag! 

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Hoi (iedereen), 

de vraag is dus ook ik een EPG (kan) heb(ben) als ik alleen een Nvidia Shield heb met een T-Mobile account. 

Misschien kan dat helemaal niet, of heb ik de verkeerde app op mijn shield gezet of misschien kijk ik verkeerd of snap ik het nog niet. 

Wat mag ik verwachten als ik IPTV kijk via de shield met de T-mobile app? 

Ik kan dus wel terugkijken, ook wel dagen geleden, maar ik wil graag de EPG raadplegen (ook voor de komende programma's) - op mijn shield. Kan dat?

 

Reputatie 7

Hi @Jaykay68 ,

Thanks voor je terugkoppeling! Helemaal duidelijk. De afstandsbediening van de NVIDIA Shield dient inderdaad te werken. Op onze website hebben we precies uitgelegd hoe je bij de menu's en gids kan komen met jouw afstandsbediening: T-Mobile TV app gebruiken op Android TV. Wil je ons laten weten of je hiermee uit de voeten kan? Ik hoor het graag! 

Reputatie 1

Hoi Iedereen, ik heb het gevonden!!

Okay voor de handigheid en mensen die hetzelfde in de toekomst aan het uitzoeken zijn: 

De TV app van T-mobile kan je via de playstore op je Nvidia Shield zetten en je hebt wel degelijk een volledige EPG beschikbaar - die zit alleen "verstopt" onder een kopje Menu, wat je pas ziet (in beeld - links boven) als je de juiste handeling op de afstandsbediening hebt uitgevogeld. Ik denk dat het op deze (de platte Shield AB in deze boodschappenreeks) de grote middelste knop in de cirkel is. 

Je moet dus op het menu knopje drukken en dan kom je in hetzelfde menu als op de amino (huurbox van de T-Mobile) waar je content kan huren of dus ook de EPG (gids) kan raadplegen. 

Het werkt net wat anders maar ik denk wel nét zo goed. 

Voor mij is het goed genoeg iig, en ik kan besparen op maandelijkse huurkosten nu ik een shield afschrijf :-) 

 

Dank iedereen - ik ben tevreden. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jaykay68, wat super dat het gelukt is en onwijs bedankt voor het delen van de oplossing, hier gaan andere users onwijs veel profijt aan hebben! 👍👍