Beantwoord

Ondertiteling

  • 5 February 2018
  • 13 reacties
  • 760 Bekeken

Zenders VRT en canvas stellen pagina 888 beschikbaar voor ondertiteling via teletekst waarom is dit bij TMobile uitgeschakeld?
icon

Beste antwoord door Brian 9 February 2018, 12:31

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi Frank, ik zie dat je deze vraag al een keer eerder hebt gesteld, dit heeft te maken met de manier waarop de uitzendingen aangeleverd worden. In je vorige topic lees je hier meer over. 🙂
Dag dan lees je mijn bericht niet goed. Het eerste bericht ging over het direct beschikbaar stellen van ondertiteling. Het tweede bericht gaat over ondertiteling via 888 teletekst. Het laatste wordt door T-mobile niet gefaciliteerd. Moet toch niet zo moeilijk zijn dit beschikbaar te stellen.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Frank, de ondertitels worden aangeleverd door de zenders, voor Canvas, VRT (en de BBC) zijn deze niet aan ons beschikbaar gesteld. We zijn er wel mee bezig om dit alsnog aan te kunnen bieden, excuses voor de overlast!

hebben sinds kort t mobile thuis en n smart tv

krijgen nu ook nederlandse ondertiteling bij programma's als het journaal en bijv. heel holland bakt.

ondertiteling verspringt van kleur tussen verschillende sprekers. ondertiteling is onnodig en leidt af. 

krijgt het maar niet uitgeschakeld. Wie weet raad ? het is niet de ondertiteling via teletext

Reputatie 7
Badge +2

Als het goed is zou het met de gele toets op de afstandsbediening moeten lukken, of eventueel toch even naar teletekst gaan en vervolgens op de exit drukken

Reputatie 7
Badge +8

Hi @leeg, ik denk dat je ondertiteling voor doven en slechthorenden aan hebt staan. Dit kan je vinden onder ‘Menu’ > ‘ Instellingen’ > ‘Video en Audio’.  

Ja is gelukt !

Dank!

groeten van

leeg

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @leeg,

 

Wat fijn dat Brian je de oplossing kon bieden! Thanks ook voor de terugkoppeling, nu hebben andere users ook baat bij de oplossing. :smile: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. Prachtig weekend toegewenst!

Wij zijn kort geleden overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis, bij KPN hadden we ondertiteling bij History channel, en nog een aantal buitenlandse zenders, ik mis dit bij T-mobile.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Borros 

Welkom bij de T-Mobile familie! Ik wil je ook direct bedanken voor je feedback. Je kan het ook delen in dit topic en dan gaan onze specialisten kijken wat ze hiermee kunnen! 

Ik hoop dat  T-Mobile Thuis verder goed bevalt! 

 

Reputatie 1

hallo, ik ben onlangs overgestapt van een tv box met hard-drive, naar een nieuwe met cloud opnames. Voorheen had ik ondertiteling bij alles; live tv, gepauzeerde tv, opnames. Nu heb ik alleen de mogelijkheid om bij live TV ondertitels te gebruiken, maar zodra gepauzeerd of bij beging gemist of cloud opnames, werkt de ondertiteling niet meer. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Reputatie 7
Badge +3

@CyBorg Op het nieuwe tv-platform werkt dat inderdaad iets anders. Er zijn twee mogelijkheden. Als je tijdelijk ondertiteling wilt hebben (dus totdat je een ander programma gaat kijken) kun je op de rode knop op de afstandsbediening drukken en naar Audio & Ondertiteling gaan. Als je altijd ondertiteling wilt hebben, ga dan in het menu naar Account > Instellingen > Audio & Ondertiteling. Vergeet niet op Opslaan te drukken. Ik hoor graag of het hiermee lukt.

Reputatie 1

@CyBorg Op het nieuwe tv-platform werkt dat inderdaad iets anders. Er zijn twee mogelijkheden. Als je tijdelijk ondertiteling wilt hebben (dus totdat je een ander programma gaat kijken) kun je op de rode knop op de afstandsbediening drukken en naar Audio & Ondertiteling gaan. Als je altijd ondertiteling wilt hebben, ga dan in het menu naar Account > Instellingen > Audio & Ondertiteling. Vergeet niet op Opslaan te drukken. Ik hoor graag of het hiermee lukt.

Dat werkt beter! Bedankt

Reageer