Beantwoord

onterechte factuur

  • 17 March 2023
  • 10 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1

Beste T-mobile,

 

Wij waren overgestapt van kpn naar T-mobile. Dit abonnement is op vrijdag 20 januari ingegaan en aangesloten. Dit bleek alleen internet te zijn en geen tv. Waarschijnlijk een miscommunicatie met jullie. Uiteindelijk de dag erna toch een tv kastje gekregen en aangesloten. Al meteen bleef het beeld hangen en haperen. Maandag contact gehad met jullie, er zou iemand van de technische dienst ons bellen. Dit is nooit gebeurd. We hebben een week zonder tv gezeten en uiteindelijk maar besloten om terug te gaan naar Kpn. Nu sturen jullie een factuur van 288 euro. Ik heb al telefonisch contact gehad en die mevrouw aan de lijn vond dit ook niet netjes. Volgens mij heb ik gewoon recht om vrij binnen 2 weken op te zeggen. En al helemaal als de tv nooit gewerkt heeft. Natuurlijk ga ik deze factuur niet betalen voor een dienst die nooit heeft gewerkt. Ik neem aan dat het in jullie systeem staat dat er die maandag meteen een melding is gedaan dat er technische problemen waren. Ik ben ook mobiel klant bij jullie maar als dit niet word opgelost stap ik helemaal over met T-mobile. Ik verwacht een oplossing

 

Groetjes Amy 

icon

Beste antwoord door Tommie 17 March 2023, 13:44

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Amylovesfjorden, sorry voor de extra moeite die het kost! Ons systeem snapt blijkbaar niet helemaal hoe het gecrediteerd moest worden. Ik heb een nieuwe compensatie aangemaakt die ook het restant moet doen verdwijnen. Hiermee hoor je geen e-mails meer te krijgen. Het proces kan in totaal nog maximaal 32 dagen duren, maar dat zal voor jou geen gevolgen hebben. Mocht je toch nog e-mails met waarschuwingen krijgen, dan kunnen deze direct de prullenbank in.

Reputatie 1

Hallo, 

Ik heb de €15,35 betaald. Nu krijg ik weer dit? Kan het een keertje geregeld worden na al die maanden. Ik blijf maar emails en berichten krijgen

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +6

@Amylovesfjorden De e-mail die je hebt ontvangen gaat over de vergoeding die voor jou is aangemaakt voor de onterechte afkoopsom. Deze vergoeding wordt verrekend met het openstaande bedrag. Zoals mijn collega's hierboven ook aangeven. Dit bedrag dient wel nog betaald te worden. Je kunt dit het makkelijkste via iDeal betalen in My T-Mobile: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Dan is dit het snelste verwerkt! 😊

Reputatie 1

Hoi!

 

Dankjewel voor je antwoord. Ik snap dan alleen niet de email dat ik geld tegoed heb? En nu wel moet betalen? 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Amylovesfjorden, zoals @Jason aangeeft zijn wij nog druk bezig met de creditfactuur en deze zal rond het eind van deze maand verwerkt worden met het openstaande bedrag. Hierom kan je de herinneringen voor nu volledig als niet-verzonden aanschouwen. Zodra de bedragen zijn verwerkt zal er een bedrag open blijven staan van € 15,35. Het beste kan je deze via een overboeking overmaken naar:

Naam: T-Mobile Thuis
Rekeningnummer: NL95 COBA 0637 0559 34
Opmerkingenveld: vermeld hierin graag je klantnummer. Deze kan ik niet openbaar delen en is te vinden in je My T-Mobile Thuis account: Mijn Gegevens.

Alvast bedankt en wij gaan ervoor zorgen dat dit helemaal wordt rechtgezet! 😃

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Amylovesfjorden, het te verrekenen bedrag dat Tommie vergoed heeft, zal later worden verrekend met het openstaande bedrag. Het bedrag dat daarna nog open blijft staan (€ 15,35) dient wel betaald te worden omdat je gedurende een relatief korte periode (12 dagen) online bent geweest. 

Het bedrag dat vergoed wordt, zal op een eindfactuur dus verrekend worden, je kunt het openstaande bedrag voor nu negeren. Ik vind het spijtig dat je hierover gebeld wordt en zal verzoeken dit niet langer te laten gebeuren - excuses voor het ongemak.

 

Reputatie 1

Hi Tommie,

 

Ik word nog steeds gebeld door T-mobile thuis dat de factuur nog open staat. Ze kunnen nergens in het systeem vinden dat de factuur is geseponeerd. Ik heb wel emails gehad dat ik zelfs nog tegoed had en dit bedrag van het thuis abonnement niet meer open stond. 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @Amylovesfjorden, ik vind het jammer om te horen dat je bij ons weg bent! Je hebt de overstap netjes binnen de 14 dagen geregeld. Omdat het op de laatste dag is gebeurt heeft ons systeem dit niet herkent. Ik heb het zojuist goed in het systeem gezet. Je kan de factuur als niet verstuurd beschouwen. Veel succes met je nieuwe provider!

Reageer