Oplossing tv probleem?

  • 25 March 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

LS,

 

Mijn contract is inmiddels bijna 3 maanden oud en al vanaf dag 1 zijn er problemen met de stb en toen nog het wifi+ versterker.

Aangezien er nog steeds geen oplossingen zijn maar alleen vragen en aannames vanuit jullie kant.

Wat ik heel erg vervelend vind is dat jullie denken dat ik als klant maar dom ben en geen verstand heb van zaken moet ik jullie echt uit jullie droom halen want iemand die geen verstand van zaken zou hebben zou zeker nooit overwegen om gebruik te maken maken van een ander glasvezel en kiezen voor een AVM Fritz!Box dan voor een standaard Zyxel glasvezel modem.

 

Echter lost dat iets op met televisie kijken, terug/vooruit spoelen, inplannen en vanaf begin je programma starten.

 

Helaas is daar nog steeds geen concrete oplossing maar ik moet wel de volle mep betalen.

Helaas kan ik niet glasvezel bestellen bij de ene provider en televisie over glasvezel bij een andere provider die wel met hun tijd zijn meegegaan en bijvoorbeeld een digitale decoder met veel functies zoals WiFi internet. Kort gezegd en gesproken maar jullie lopen echt al vele jaren achter met de Zyxel stb.

Misschien zou het een optie kunnen zijn om tegen een meerprijs een betere tv decoder te kunnen verhuren met meer functies zoals WiFi en met diverse apps zoals Viaplay, Netflix, Disney+, NPO Start, enz enz.

Ik denk dat het en meer klanten aantrekt, minder storingen geeft en zeker nooit meer aan de telefoon verwijten naar de klant maken dat deze alles verkeerd heeft aangesloten en dat zonder het gezien hebben!

 

Greetz,

Marc 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @marcvanhulst, dank voor het starten van dit topic! Ik zie wel dat je actief bent in meerdere topics. Het werkt voor ons het fijnste om het zo centraal mogelijk te houden, ik wil je dan ook vragen om het onderwerp vanaf nu in dit topic te bespreken. De kans is anders groot dat we reacties missen en dubbel het werk doen.

Niet fijn om deze ervaring met onze TV Box te lezen. Het is echter wel belangrijk om je in te lezen in de TV Box en mogelijkheden voor je een abonnement afsluit. Zoals het hebben van apps op de TV Box, als dit belangrijk voor je is dan had ik je gelijk kunnen vertellen dat dit bij ons nog geen mogelijkheid is. Ik wil je heel graag helpen met waar je last van hebt, maar ten eerste wilde ik checken of het mogelijk is om van onze T-Mobile TV app gebruik te maken. Dit is een super handige app die je rechtstreeks op jouw smart tv kunt downloaden, mits deze er geschikt voor is. Dit check je hier. Zo ja, dan kun jouw TV Box(en) inleveren. Hiermee bespaar je kosten én je hebt geen kabels meer nodig. Je hebt onze tv ervaring dan rechtstreeks op jouw televisie, T-Mobile TV is dan onderdeel van alle apps op jouw televisie.

Ik heb door de andere topics geen concreet overzicht meer waar je last van hebt. Zullen we dat hier bespreken? Laat het mij exact weten en check of je de T-Mobile TV app eens kunt gebruiken. Ik ben benieuwd wat je ervaring hiermee is! 

 

Hallo @Cheyenne,

Ik denk dat het veel beter was wanneer jullie vanaf het begin (informeren en afsluiten van het abonnement) eerlijk zijn geweest over het gehele proces maar vanaf het begin af aan heb ik het idee dat ik voor de gek ben gehouden.

Daarbij zijn er zo vaak afspraken gemaakt dat ik zou worden teruggebeld door de klantenservice en technische dienst. Dit is nog nooit gebeurd.

Om op jouw optie van de T-Mobile tv app te gaan gebruiken heb ik al eerder aangegeven dat dat niet vlekkeloos werkt op mijn twee Philips Smart tv's. Geregeld uitval, zenders niet beschikbaar, opnames niet kunnen opnemen/afspelen en zo maar door. Dus tv kijken via de app is ook geen optie.

 

Als ik dit allemaal bij voorbaat geweten was ik absoluut niet naar jullie overgestapt en had ik een andere glasvezel provider gekozen.

Reageer