Beantwoord

Opnames niet te vinden of spelen niet af

  • 12 July 2021
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Al enkele weken kunnen sommige opnames niet worden afgespeeld of ze zijn niet te vinden. Ik zie dat er al wat topics ziojn met problemen met opnames maar dat gaat dan om andere problemen zoals stoppen van afspelen tijdens het terugkijken van de opnames maar ik kan niet eens starten of de opname niet vinden.

Ook is de wifi instabiel (valt vaak weg) ondanks dat we een paarmaanden geleden een nieuw modem hebben gekregen.

Zyxel modem, cloud opnemen via kabel.

icon

Beste antwoord door Lisa 16 July 2021, 08:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Diran, super dat jij via deze weg meteen aan de bel trekt! Dit is zeker niet de bedoeling, dus ik ga je je hier zo snel mogelijk mee helpen. Zou jij een zogenoemde powerflip van de TV Box willen uitvoeren? Dat doe je als volgt. Haal de stekker uit het stopcontact van de TV Box en wacht dan minimaal 10 seconden. Vervolgens mag je de stekker weer in het stopcontact steken. Als jij hierna geen verschil merkt, dan mag jij doorgaan met deze stappen:

  1. Ga naar Menu > Account > Instellingen > TV Box
  2. Kies: 'TV Menu herstarten'. 

Dit kan zo’n twee minuten duren. De interface gaat nu herstarten en er zullen drie puntjes linksboven in beeld verschijnen. Als jij na deze stappen nog steeds kampt met dezelfde problemen, dan wil ik voorstellen om een factory reset van de TV Box te doen. Dit doe jij door met een paperclip het resetknopje aan de achterkant van de TV Box voor 10 seconden in te drukken. Ik hoor heel graag van je of dit ervoor heeft gezorgd dat de opname functie weer vlekkeloos werkt. Zo niet, dan ga ik de hulptroepen voor jou in schakelen.

Ik help je ook graag verder met de Wifi problemen die jij aangeeft! Ik verwijs je hiervoor graag door naar onze Wiki, waar staat uitgelegd hoe Wifi problemen kunnen worden opgelost: 

Ik hoor heel graag van je of jij hiermee uit de voeten kunt en of alle problemen zijn opgelost! 💪

Hi Lisa,

Ik had inmiddels de klantenservice gebeld en ook wat stappen doorlopen de afgelopen dagen maar het heeft niet geholpen. Ik heb nu een Wifi versterker (die vandaag binnenkomt) hopelijk helpt dit met de instabiele wifi, het probleem met de opnames is doorgestuurd daar de technische dienst en daar hoor ik nog van…

Reputatie 7

Hi @Diran,

 

Goed bezig! Voor beide issues lopen er dus oplossingen. Houden we elkaar op de hoogte? :grinning:

Reageer