Beantwoord

Overstappen naar nieuw TV platform

  • 19 May 2023
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 3
  • is een Master Poster
  • 48 reacties

Hallo,

 

Wij zitten nog op het oude TV platform en willen graag overstappen op het nieuwe TV platform. 

 

We zijn in bezit van de Entone en nog een Aria610x TV box.

Wat ik op het forum heb begrepen krijgen we bij het overstappen naar het nieuwe patform een vervanging voor de oude Entone opgestuurd. 

 

Kunnen jullie dit regelen voor ons?

dan kan ik ook VLAN 640 afsluiten in mijn eigen netwerk.

 

 

 

icon

Beste antwoord door D-Vine 24 May 2023, 13:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@D-Vine Zeker, dit is mogelijk! Ik heb alvast de nieuwe Aria 610 TV Box voor je aangevraagd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook heb ik ons tv-team verzocht om je over te zetten naar het nieuwe tv-platform.

Reputatie 3

@D-Vine Zeker, dit is mogelijk! Ik heb alvast de nieuwe Aria 610 TV Box voor je aangevraagd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Ook heb ik ons tv-team verzocht om je over te zetten naar het nieuwe tv-platform.

Heel erg bedankt voor het in gang zetten. ik heb de mail zien langs komen

Reputatie 3

@Demi 

Heb het pakket inmiddels ontvangen en alles werkt op het nieuwe platform.

klein vraagje:

waarom wordt de overstap alleen geregeld op aanvraag en niet door jullie verder gepushed met uitrol?

althans als ik overal op forums lees als je niet reageert dan hoef je ook niet over te stappen, neem aan dat jullie iedereen op nieuwe platform willen hebben?

Reputatie 7
Badge +8

@D-Vine Geweldig om te horen! We zijn de afgelopen tijd druk bezig met het migreren van klanten naar het nieuwe tv-platform. We zijn momenteel bezig met de laatste batches met klanten. Jij zou uiteindelijk ook automatisch overgezet worden, maar ik heb speciaal voor jou een versnelde overstap aangevraagd. Dit kan namelijk wel alleen op aanvraag. 🙂

Reageer