Beantwoord

Problemen beeld app en ontvanger

  • 1 December 2022
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben inmiddels een aantal maanden geleden overgestapt van KPN naar T-mobile. Vanaf het begin ben ik niet tevreden over de beeldkwaliteit. Vooral sport is niet naar wens. De bal beweegt niet constant en snelle beelden worden vaag. Ook de nieuws feed die je bij sommige zenders onderin beeld hebt loopt niet vloeiend. 

Ik zie meerder topics hier voorbij komen met soortgelijke problemen. Dan vervolgens zie ik een hoop heen en weer berichten waarin de conclusie telkens gelijk is. De klant moet allerlei acties ondernemen (die ik inmiddels ook al heb gedaan) stekkers eruit en erin, speedtest, app verwijderen ontvanger resetten enz enz. Wat rest vervolgens. Maak maar een filmpje voor onze technische dienst. 

Is er ook een minder frustrerende oplossing? Of moet ik gewoon m'n contract uitdienen en weer heel snel naar een andere aanbieder uitkijken?

Groet Robin 

icon

Beste antwoord door eric 1 December 2022, 18:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

De klantenservice heeft je al geholpen met de logische zaken. Daarna is het een kwestie van 'het is wat het is'. Zelf heb ik een Over De Top tv product afgenomen bij NLziet. Best tevreden over.

Reageer