Beantwoord

problemen t mobile thuis

  • 12 October 2020
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Sinds enkele maanden hebben wij problemen met de tv. Wij hebben diverse klachten blokkerig beeld, beeld valt weg of loopt vast, start niet op en blijft op zwart beeld staan.

Na 2x contact te hebben gehad met jullie is er toch een monteur uiteindelijk gekomen en wat bleek het lag aan jullie eigen administratie! Kortom nu ondervinden wij weer dezelfde problemen. Wij vinden het bijzonder vervelend dat wij hier zo lang aL problemen mee hebben en er maar geen oplossing komt die blijvend is! 
 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 October 2020, 11:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @L0esje27, welkom op de Community!

Het is natuurlijk nooit prettig wanneer je TV Box niet doet wat beloofd is. Zeker wanneer er al twee keer contact over geweest is en een monteur de situatie zou hebben verholpen. Ik heb een uitvoerige lijnanalyse gedaan aan de hand van een meting en zie eigenlijk niets dat afwijkt van de norm. De verbinding ziet er uitstekend uit. Er is hier en daar sprake geweest van uitval gedurende de afgelopen week, maar niet meer dan maximaal één procent kwaliteitsverlies. We hanteren een minimum kwaliteitspercentage van 97 procent bij de TV-stream en daar valt jouw beeldstream absoluut binnen. Hier wil ik niet mee zeggen dat jij geen hinder ondervindt, maar meer dat het euvel dan elders vandaan komt. 

Zou je de TV Box eens op een andere poort willen aansluiten, alsjeblieft? De box zit nu in poort drie, probeer eens poort één, twee of vier achterop het modem. 

Ervaar je ook problemen met de algehele internetverbinding? Werkt Wifi goed en hoe zit het met je bekabelde verbinding? 

We gaan het samen oplossen, dat weet ik zeker!

Reageer