T-Mobile TV app geluidsprobleem

  • 16 March 2022
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb sinds kort de chromecast 4k en daarop de T-Mobile TV app geinstalleerd. Het werkt perfect op 1 ding na. Als ik de tv pauzeer en bijvoorbeeld na een kwartiertje weer verder kijk dan loopt het beeld en geluid zeker 2x zo snel, tot het moment dat de reguliere programmering weer is ingehaald. Is dit een bekend probleem, en zo ja, hoe kan ik dit oplossen? De app deinstalleren en weer installeren helpt niet.


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @berry1986, leuk dat je een account aangemaakt hebt op de Community, wees vooral welkom! 😄🙋‍♂️

Gebruik je tijdens het pauzeren de functie Live TV pauzeren? Ik heb dit probleem een poosje terug eens voorbij zien komen, maar dat zou allang opgelost moeten zijn. Even in het kort: wanneer je na pauzeren weer verder kijkt (vanaf het punt waarop je gepauzeerd was), wordt alles versneld weergegeven, klopt dat? Speelt dit op alle zenders en tijdens alle programma’s? 

Welke softwareversie gebruik je op de app en op welke versie draait de Chromecast? Ervaar je dit probleem ook wanneer je het via de TV Anywhere app probeert?

Hoi Jason,

Het speelt op elk kanaal, en inderdaad alles word na pauzeren versneld weergegeven.

De tv anywhere app kan ik niet op de chromecast inatalleren. De nieuwste updates staan erop.

Groet,

Berry.

Reputatie 7

Hi @berry1986, merci voor deze aanvulling! Goed om te weten dat het overal speelt. Zou je nog kunnen aangeven welke tv en afstandsbediening jij hebt? Ook hoor ik graag nog welk besturingssysteem jouw tv heeft. Als jij hierop terug kan komen, dan dien ik een verzoek in voor onze technische dienst. Ik wil namelijk dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost! 😊

Hoi Lisa,

ik heb een LG 55uhd7400 en ik gebruik de afstandsbediening van de chromecast 4k. Het besturingssysteem van de tv is lg webos, maar ik gebruik de app dus op de chromecast, en die draait op android.

Groet,

Berry.

Reputatie 7

Hi @berry1986, ik heb gelijk een verzoek ingeschoten voor onze technische dienst! De komende dagen houd ik dit goed voor je in de gaten. Zodra er een update uitrolt, dan deel ik die met je. Hopelijk kan ik je snel verblijden met de oplossing! 😁

Reputatie 7

Hi @berry1986, het is alweer eventjes geleden en ik wil je dan ook graag van een korte update voorzien! Het onderzoek is nog in volle gang en de technische dienst is dan ook druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. Heel erg bedankt voor jouw geduld. Ik hoop je snel van iets concreets te kunnen voorzien en blijf het goed in de gaten houden! 😊

Reputatie 7

Hi @berry1986, ik wil je graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar de leverancier voor verder onderzoek! Graag verwijs ik je naar het onderstaande topic, want hier zal ik de updates hierover verschaffen: Versneld beeld en geluid na pauzeren | T-Mobile Community. Zou jij ook kunnen checken welke versie van de App jij hebt? Is dit versie 1.2.738? Ik hoor het graag van je in het andere topic, zodat we de communicatie mooi op één en dezelfde plek kunnen houden. Merci!