Beantwoord

TV abonnement (tijdelijk) uitzetten: interactieve TV box

  • 9 October 2020
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als ik mijn TV abonnement uitschakel (dan heb ik alleen nog Internet), vervalt dan de €5 korting voor de interactieve TV-box? 

icon

Beste antwoord door Ginny 11 October 2020, 11:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

@Dam023 Welkom op de Community! Bij ons is de eerste TV Box altijd gratis. Mocht jij nu je abonnement willen stopzetten en op een later moment weer willen activeren, zul jij je eerste TV Box wederom gratis krijgen. Voor elke volgende TV Box zullen dan wel kosten berekend worden.

Beste Ginny,

“zul jij je eerste TV Box wederom gratis krijgen”

Moet je dan de TV-box terugsturen om hem dan later weer te ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dam023, dat is een hele goede vraag: je zult bij beëindiging van het TV-abonnement worden verzocht om de TV Box aan ons te retourneren. Dat komt doordat die TV Box in bruikleen is en geregistreerd staat onder jouw account. De box is zogezegd gekoppeld aan jouw klantnummer. Zou je de TV Box daarom alsjeblieft kunnen terugsturen wanneer je besluit geen TV meer te willen ontvangen? Alvast bedankt voor je medewerking!

Om het alvast helemaal te verduidelijken, heb ik alle terugstuuruitleg voor je toegevoegd: Hoe stuur ik mijn apparatuur terug? (je kunt op de link klikken). 

Mocht je in een later stadium toch weer van de TV willen genieten, neem dan een kijkje in jouw eigen My T-Mobile Thuis account. Daar kun je namelijk nagenoeg alles zelf inzien en wijzigen. Zo kom je er altijd uit en ben je continu up-to-date met betrekking tot je eigen abonnement. 

Indien je in de toekomst nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help en denk graag mee. Stay safe!

 

Reageer